اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

ماشین آلات ساخت و مونتاژ درب و پنجره های دو جداره UPVC


ماشین آلاتی که برای ساخت و مونتاژ درب و پنجره های دو جداره UPVC بکار گرفته می شوند عبارتند از : 1- دستگاه برش یک کله و دو کله,2- دستگاه کپی روتور با قابلیت شیار تخلیه آب,3- دستگاه برش زهوار,- دستگاه تراش پروفیل میانی (مولیون یا وادار)

توانایی به کارگیری ماشین آلات و نحوه کار با آنها

ماشین آلاتی که برای ساخت و مونتاژ درب و پنجره های دو جداره UPVC بکار گرفته می شوند عبارتند از :

1- دستگاه برش یک کله و دو کله

الف) دستگاه برش یک کله

این دستگاه قادر به برش اتوماتیک پروفیل های UPVC و آلومینیوم است. دارای صفحه ویژه استقرار پروفیل مجزا از صفحه تیغه که این صفحه امکان برش با پرت صفر و حذف خطای نیروی انسانی را مهیا می نماید.
به جهت حفظ امنیت نیروی انسانی در صورت باز بودن درب محافظ دستگاه فوق عمل برش را انجام نمی دهد و قابلیت برش زوایای متنوع را دارا می باشد قطر تیغه برش 450 میلی متر و دارای اتصال مستقیم تیغه به موتور برش می باشد و مکانیزم کار پنیوماتیکی می باشد. ( استفاده از فشار هوا )


دستگاه برش یک کله

ب) دستگاه برش دو کله تمام اتوماتیک

این دستگاه نیز مجهز به سیستم تمام اتوماتیک CNC می باشد و قابلیت برش پروفیل های UPVC و آلومینیوم را با توجه به نصب سیستم خنک کننده دارد و بطور اتوماتیک جابجائی اندازه می گیرد. دستگاه فوق ثادر به تغییر زاویه های برش 45 درجه و 90 درجه بطور اتوماتیک بوده و قادر است زوایای بین 45 درجه و 90 درجه را ب صورت دستی برش دهد و قطر تیغه برش دستگاه ذکر شده 450 میلی متر و دارای حافظه 1000 اندازه برش برای پروژه های تیپ که سبب افزایش بهره وری تولید تا 30 درصد حالت نرمال می گردد و دارای درب محافظ با قابلیت باز شدن بوده و نصب پرینتر بارکد بر روی آن امکان پذیر می باشد مکانیزم کار پینوماتیکی است.(فشار هوا)


دستگاه برش دو کله تمام اتوماتیک

2- دستگاه کپی روتور با قابلیت شیار تخلیه آب

کاربرد این دستگاه بر روی پروفیل های UPVC و آلومینیوم می باشد و قابلیت باز کردن جای یراق اسپانیولت را دارد. دستگاه فوق مجهز به صفحه کپی مطابق با استانداردهای متنوع یراق آلات جهان می باشد و مجهز است به سیستم و موتورهای مجزا برای شیار تخلیه آب و دارای دو سیستم تنظیم صفحه کپی برای جلوگیری از خطا یا لغزش در هنگام عملیات می باشد.
از این دستگاه ها برای باز کردن محل قفل، دستگیره، سوراخ های اسپانیولت و تخلیه آب بر روی پروفیل های UPVC و آلومینیوم استفاده می شود و سیستم نگهدارنده پروفیل بطور پنیوماتیک عمل می کند.


به کانال رسمی UpvcCenter بپیوندید

3- دستگاه برش زهوار

این دستگاه قادر است زهوارهای تک و چند جداره UPVC را برش دهد و مجهز است به قالب های قابل تنظیم که باعث کاهش زمان تعویض قالب در زمان تغییر پروفیل در کارگاه می شود (عدم نیاز به تغییر قالب در زمان تغییر پروفیل و امکان برش همزمان دو پروفیل زهوار در برخی سری ها)، دارای سیستم تنظیم ارتفاع و زاویه برش و برش با زاویه 45 درجه و بطور همزمان در دو جهت (پشت و روی زهوار). مکانیزم ثابت نگهداشتن پروفیل از سیستم الکتروپینوماتیک پیروی می کند.


برش زهوار

4- دستگاه تراش پروفیل میانی (مولیون یا وادار)

با این دستگاه امکان تراش پروفیل میانی به صورت 90 درجه یا زوایای قابل تنظیم در پروفیل های UPVC و آلومینیومی وجود دارد. بر روی این دستگاه ها امکان نصب یک، دو و سه سری تیغه بر مبنای سفارش وجود دارد.

دستگاه مولیون برش و تراش اختصاصی

این دستگاه قابلیت برش و تراش همزمان پروفیل میانی را با زاویه 90 درجه دارد و مجهز است به سیستم Plc اتوماتیک که کل فرایند برش و تراش دو سر پروفیل را با یک عملیات انجام می دهد و قابلیت خارج نمودن دستگاه از حالت اتوماتیک به دستی وجود دارد و با قابلیت افزایش راندمان خط تولید با تبدیل فرایند دو مرحله ای به یک مرحله ای.




موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.



سازمان بورس در حالی طی روزهای آینده اساسنامه دومین صندوق زمین و ساختمان را برای تصویب مورد بررسی قرار می‌دهد که برآورد مالی این پروژه 20 برابر بزرگ‌..



توصیه رییس مشاوران‌املاک به مستاجران درباره شهریور ماه، آخرین ماه برای نقل‌وانتقال اجاره‌نشین‌ها



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5