اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

اهمیت استفاده از پروفیل گالوانیزه در ساخت درب و پنجره های upvc


برای مقاوم سازی و تقويت درب و پنجره های دو جداره UPVC، از پروفيل های گالوانيزه (که اصطلاحا به آنها رینفورس هم گفته می شود) با ضخامت مناسب در داخل پروفيل های UPVC استفاده می‌شود.

برای مقاوم سازی و تقويت درب و پنجره های دو جداره UPVC، از پروفيل های گالوانيزه (که اصطلاحا به آنها رینفورس هم گفته می شود) با ضخامت مناسب در داخل پروفيل های UPVC استفاده می‌شود. پروفیل های گالوانیزه به شکل ناودانی (U انگلیسی)، و معمولا در شاخه هایی به طول 6 متر ارائه می‌گردند. بکارگیری پروفيل گالوانيزه در داخل پروفيل اصلی UPVC و پيچ شدن يراق آلات روی قطعات تقويت شده، ضمن جلوگیری از خطر هرز شدن پیچ ها و افتادگی بازشوی پنجره ها، مقاومت درب و پنجره های ساخته شده را نيز افزايش می دهد.

فایده ديگر استفاده از پروفيل های گالوانيزه در داخل پروفيل های UPVC بالابردن استقامت آنها در برابر فشار باد و فشارهای وارده از طرف ساختمان به درب و پنجره های UPVC است، چرا كه در ارتفاعات زياد (در برج ها) نيروی باد بطور قابل توجهی افزايش می يابد و در طبقات پایین در اثر نشست ساختمان پنجره ها در معرض فشار بیشتری واقع می شوند.


به کانال رسمی UpvcCenter بپیوندید

هر چقدر فشارهای وارده به پنجره بیشتر باشد و سایز پنجره بزرگتر باشد ضخامت پروفيل های گالوانيزه نیز بايد بيشتر شود؛ اين ضخامت از ورق 1 ميليمتر شروع شده و برحسب مورد نیاز تا ضخامت 2 ميليمتر نیز می رسد. اما ضخامت معمول آن 1.25 میلی متر است.

آیا جایگزینی برای گالوانیزه در پنجره ها وجود دارد؟

می توان به جای گالوانیزه در پروفیل های معمول از نمونه ای دیگر یا محصولی جایگزین استفاده کرد. در سال های اخیر استفاده از پروفیل های CRP تا حدی باب شده است که در صورت استفاده از نوع مرغوب و تکنولوژی مناسب تولید،می توان از آن به عنوان جایگزین گالوانیزه نام برد. اما نکتۀ مهم آن است که این محصول حتما از مشخصات CRP برخوردار باشد و صرفا استفاده از هر محصولی به نام CRP صحیح نیست.


پروفیل های CRP

از مهمترین مزایای CRP ، قابلیت جوش پذیری همزمان با پروفیل و بالتبع پوشش کانل پروفیل گالوانیزه(برخلاف گالوانیزه در محل جوش ) را می توان نام برد




موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


پیشنهاد بانک مسکن برای بافت فرسوده 340 هزار میلیارد تومان کل تسهیلات بانکی، 40 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن



اگرچه بازار مسکن به‌صورت آنی از تحولات اقتصادی-سیاسی تاثیر نمی‌گیرد، اما تغییرات قیمتی و شوک‌های ناشی از این تحولات در سه بازار ارز، بورس و سکه، با..



بازار مسکن اولین واکنش‌هایش را به طرح هدفمندکردن یارانه‌ها نشان داده است. براساس خبرهای رسیده، در حالی که دولت اعلام کرده از ابتدای سال آینده طرح..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5