اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

مدل های بازشو درب و پنجره های Upvc


پنجره دوحالته،پنجره بازشوی لولایی،پنجره کلنگی،پنجره سایبانی،پنجره خلیجی،پنجره کمانی،پنجره کشویی،پنجره دولنگه کشویی،پنجره فولکس واگنی،پنجره قوس و چند ضلعی،پنجره آکاردئونی،پنجره فرانسوی،پنجره ثابت
پنجره دوحالته - Tilt And Turn Window

پنجره دوحالته یو پی وی سی،Tilt & Turn Window،uPVC
پنجره های دوحالته به دلیل حداکثر عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی امروزه در جهان از جایگاه ویژگی ای برخوردار است. این سیستم یکی از محبوبترین سیستم های پنجره در ساخت و ساز کشور نیز شده است. دستگیره های نصب شده بر روی این سیستم در دوحالت چرخش 45 درجه و 90 درجه دو نوع بازشو را به وجود می آورند. در حالت اول پنجره مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود و در حالت دوم پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا باز می شود.
بسیاری از مشتریان پنجره های لولایی را می پسندند زیرا برای تهویه هوا نیاز ندارند تا نظم پرده های نصب شده مقابل پنجره را بر هم بزنند. اما از طرف دیگر پنجره های کشویی عایق بندی کامل مثل پنجره های بازشو را ندارند. سیستم بازشوی دوحالته پاسخی به این نیاز مشتریان است تا برای تهویه هوا از حالت Tilt پنجره استفاده کنند و نظم پرده خانه را نیز بر هم نزنند.

پنجره بازشوی لولایی - Casement Window
پنجره بازشوی لولایی،پنجره بازشوی لولایی،Tilt Window،uPVC
پنجره بازشو از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد.
در طراحی پنجره برای ساختمان ها از کنارهم قرار دادن لنگه های بازشو و لنگه های ثابت ترکیب های زیبایی بدست می آید. در ساخت پنجره های اتاق خواب ها و دیگر بخش های ساختمان استفاده از این نوع بازشو رایج است.

پنجره کلنگی - Hopper Window
Tilt-uPVC-window.jpg
این پنجره به کمک لولاهایی که در پایین بازشو نصب می شود از بالا باز می شود. میزان درجه ای که این پنجره باز می شود بالاترین میزان تهویه هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد
استفاده رایج از این پنجره مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام است. در این فضاها دید به بیرون اهمیتی ندارد و تنها ورود نور و تهویه هوا اهمیت دارد. معمولا این پنجره ها در اندازه های کوچک ساخته می شود و خروج بخار هوا را به راحتی ممکن می سازد.

پنجره سایبانی - Awning Window
پنجره سایبانی،Awning Window،uPVC Window
پنجره سایبانی به تنهایی و در ترکیب با دیگر انواع بازشوها در ساخت پنجره های ساختمان بکار می رود. استفاده از این نوع از پنجره در برخی از موارد خاص کاربرد دارد. استفاده از این نوع پنجره در سرویس های بهداشتی و حمام رایج است. همچنین در طبقات زیر همکف که پنجره در ارتفاع بالا قرار می گیرد این نوع از بازشو نصب می شود.
پنجره بازشو از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد.

پنجره خلیجی - Bay Window
پنجره خلیجی،Bay Window،uPVC
در بسیاری از نماها پنجره های خلیجی جلوه ای ویژه به نما می دهد. پنجره خلیجی ترکیبی از تعدادی پنجره های ثابت و بازشو است که با در کنار هم قرار گرفتن تحت زوایای مشخص قوسی چندضلعی را پدید می آورند. کاربرد عمده این پنجره ها در قرار گرفتن در پذیرایی خانه است. مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند. این پنجره مقاومت بالای انواع ثابت و بازشو را حفظ می کند و امکان قرار گرفتن کتیبه نیز در آن وجود دارد و بدلل نصب شیشه ساده در آن و هزینه تولید کمتر ، نسبت به پنجره کمانی مقرون به صرفه تر است.



موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


تغییر تدریجی سمت‌وسوی تقاضا در بازار مسکن از آپارتمان‌های نوساز به آپارتمان‌های با عمر بنای بیش از ۱۵ سال طی یک سال و نیم اخیر، آدرس کانون اصلی فایل..



بازار معاملات مسکن با یک اهرم قابل‌کنترل توسط خریداران می‌تواند از محاصره دو عنصر روانی نجات یابد. این بازار از ابتدای امسال به‌دلیل «توهم فروشنده‌ه..



به‌دلیل قرائت‌های ناصواب در سنوات گذشته، این وزارتخانه سال‌ها با فقر زمین در محدوده و حریم شهرها مواجه بوده است؛ اما اکنون بخش‌های دولتی به یک قرائت..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5