اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

شیشه های با پوشش مواد نانو


شیشه های خود تمیز شونده عامل کثیفی و لک بر روی شیشه : فرورفتگیهای میکروسکوپی در سطح شیشه و نشست ذرات گردوغبار و ترکیب آنها با آب و چربیها می باشد. ماده نانوئی با قرار گرفتن بر روی سطح شیشه ، باعث پوشش فرورفتگی ها شده و سطح شیشه کاملا مسطح میگردد. از اینرو مانع از کثیف و خیس شدن سطح می شود و در نتیجه با یک بار بارش باران و یا آب ریختن بر روی سطح تمامی کثیفی آن از بین می رود.
    شیشه های خود تمیز شونده

 

عامل کثیفی و لک بر روی شیشه : فرورفتگیهای میکروسکوپی در سطح شیشه و نشست ذرات گردوغبار و ترکیب آنها با آب و چربیها می باشد. ماده نانوئی با قرار گرفتن بر روی سطح شیشه ، باعث پوشش فرورفتگی ها شده و سطح شیشه کاملا مسطح میگردد. از اینرو مانع از کثیف و خیس شدن سطح می شود و در نتیجه با یک بار بارش باران و یا آب ریختن بر روی سطح تمامی کثیفی آن از بین می رود.

 

مزایای استفاده از پوشش نانو

 پس زدن آب از روی سطوح - عدم چسبیدن آلودگی و کثافات بر روی سطوح - عدم رسوب گرفتن سطوح - عدم رؤیت توسط چشم -پایدار نمودن سطوح در برابر فرسایش - ممانعت از خوردگی سطح توسط هوا - جلوگیری از رشد قارچ ها - سهولت پاکیزگی - صرفه جویی در آب و مواد پاک کننده - مقاومت بالا تا حدود 400 درجه سانتی گراد.

دیدگاه علمی

باید توجه کنید که این ماده یک لایه نیست که بر روی سطوح کشیده شود، بلکه تغییر شیمیایی در سطح مولکولی می باشد، که از آلوده شدن سطوح جلوگیری می نماید. این ترکیب آبگریز، نمیگذارد تا آب و یا هر ذره دیگری بر روی سطح شیشه و یا سرامیک بنشیند. این ماده بسیار نازک و شفاف است و اصلا قابل مشاهده به وسیله چشم نیست و در نتیجه سطوح شفاف مانند شیشه ها و لنزهای دوربین نیز به وسیله آن به راحتی محافظت می شوند. این ذرات نانو بر روی مولکولهای سطوح می چسبند و مانع از نفوذ هر نوع ماده دیگر بر روی سطح می شوند. می بینید که آب هرگز بر روی سطوح آغشته شده بوسیله این ماده نمی ایستد، بنابراین اگر جسمی بر روی این سطوح بنشیند تنها با ریختن آب بر روی سطح و یا باریدن باران پاک خواهد شد.

اگر بوسیله میکروسکوپ به سطح شیشه نگاه کنیم می بینیم که سطوح شیشه ای کاملا صاف نمی باشند، بنابراین وقتی که آب و یا هر آلودگی دیگری بر روی آنها بریزد به راحتی می چسبد.

شیشه هایی که با استفاده از فن آوری نانو ساخته می شوند اجازه می دهند که آلودگی ها با آب ترکیب شوند و به این وسیله بدون دخالت هیچ ماده دیگری از روی شیشه سر بخورند. این مواد همچنین مانع از رسوب نمکها بر روی سطوح شیشه می شوند. همچنین این مواد به وسیله آب، مواد پاک کننده و یا فشار فیزیکی از سطح شیشه جدا نمی شوند. این محصول نانو تضمین می کند که از وضوح شیشه ها و همچنین شفافیت آنها کاسته نشود. نگهداری این شیشه ها نیز بسیار ساده و کم هزینه است.

nano1.png

nano2.png
  مزایای استفاده از پوشش نانو

 

    پس زدن آب از روی سطوح
    عدم چسبیدن آلودگی و کثافات بر روی سطوح
    عدم رسوب مواد روی سطوح
    عدم رؤیت توسط چشم
    پایدار نمودن سطوح در برابر فرسایش م
    مانعت از خوردگی سطح توسط هوا
    جلوگیری از رشد قارچ ها
    سهولت در پاکیزگی
    صرفه جویی در آب و مواد پاک کننده
    مقاومت  حرارتی بالا تا حدود 400 درجه سانتی گراد.

 

-          خواص

 

مواد به وسیله آب، مواد پاک کننده و یا فشار فیزیکی از سطح شیشه

 

عدم کاهش وضوح و شفافیت شیشه

 

نگهداری آسان و کم هزینه

 

    جدید ترین روش کنترل دما با استفاده از مواد نانوئی بر روی سطح شیشه

 

 

 

در این روش از حدود 85 درصد  انرژی گرمائی  مادون قرمز ( IR ) و 99 درصد اشعه مضر ماوراء بنفش ( UV ) با استفاده از پوشش نانو مواد بر روی سطح شیشه انجام می پذیرد.

 

این پوشش با دو روش دستی و ماشینی انجام پذیر می باشد ولی باید توجه داشت که در روش ماشینی طول عمر و کیفیت چندین برابر روش دستی خواهد بود.

 

هزینه این نوع پوشش به مراتب کمتر از نو لوئی Low-E می باشد

 

ماده نانوئی مورد استفاده ارگانیک و هیچگونه زیانی برای بدن ندارد.

 

با استفاده از این مواد بر روی سطح شیشه باعث :

 

    کاهش مصرف انرژی در ز



موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


شورای عالی شهرسازی و معماری کشور پس از یک ماه و نیم بررسی ابعاد حادثه ساختمان پلاسکو برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه در نامه‌ای به استانداران استا..



بررسی قیمت پیشنهادی فایل‌های عرضه شده در بازار مسکن طی یک هفته گذشته نشان می‌دهد بازار مسکن به یک سردرگمی قیمتی از سوی مالکان دچار شده است.



رئیس‌جمهور روز گذشته در حالی که در برنامه تحویل بخشی از واحدهای مسکونی «دولتی‌ساز» حضور یافته بود، از خانه‌سازی دولتی انتقاد و اذعان کرد کار دولت..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5