اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم


در اغلب شرکت ها تیم های بازاریابی گروهی از مشتریان احتمالی را شناسای کرده آنها را برای پیگیری بیشتر به تیم فروش ارجاع می دهند ، بخشی از این مشتریان احتمالی به مشتری و مشتریان وفادار و بخشی دیگر از چرخه مشتریان شرکت خارج می شود. اگر کار شناسان شرکت شما درصد کمی از این مشتریان احتمالی را می توانند به جمع مشتریان وفادار اضافه کنند خواندن این مقاله می تواند برای شما مفید باشد . اگر مشتریان احتمالی شما جزئی از بازار هدف شما و یا درواقع خریدار محصولات و خدمات شما نباشند باشد، تیم فروش شما با تعداد زیادی از مشتریان احتمالی که مطمئنا مشتری احتمالی نخواهند بود دست به گریبان و در این بین به واسطه شلوغی و تعداد زیاد مشتری احتمالی نادرست ، مشتریان احتمالی واقعی را نیز از دست خواهند داد ، قطعا 10 مشتری احتمالی واقعی بهتر از 100 مشتری احتمالی نادرست است
  • انتشار دهنده:  upvccrm
  • تاریخ انتشار:دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
  • 0 نظر
  • بازدید:6023
  • RSS
در اغلب شرکت ها تیم های بازاریابی گروهی  از مشتریان احتمالی را شناسای کرده  آنها را برای پیگیری  بیشتر به تیم فروش ارجاع می دهند ، بخشی از این مشتریان احتمالی  به مشتری و مشتریان وفادار  و بخشی دیگر از چرخه مشتریان شرکت خارج  می شود.  اگر کار شناسان شرکت شما درصد کمی از این مشتریان احتمالی را می توانند به جمع مشتریان وفادار اضافه کنند  خواندن این مقاله می تواند برای شما مفید باشد .
اگر مشتریان احتمالی شما جزئی از بازار هدف شما و یا درواقع خریدار محصولات و خدمات شما نباشند باشد، تیم فروش شما با تعداد زیادی از مشتریان احتمالی که مطمئنا مشتری احتمالی نخواهند بود  دست به گریبان و در این بین به واسطه شلوغی و تعداد زیاد مشتری احتمالی  نادرست ، مشتریان احتمالی واقعی را  نیز از دست خواهند داد ، قطعا 10 مشتری احتمالی واقعی  بهتر از 100 مشتری احتمالی نادرست است !
 
در ادامه چهار روش مناسب برای تشخیص مشتریان از هم  را توضیح خواهیم داد:

استفاده از پرسش های توصیفی در فرم ها
درست است که فرم های ساده به تعداد بیشتری پر می شوند، اما افزودن چند سوال ساده براساس نوع کسب و کار شما به این فرم ها باعث می شود که تیم فروش شما با مشتریان  و نیاز های انها بیشتر آشنا شوند
این سوال می تواند تیم فروش را قادر سازد که برخی از مشتریان احتمالی  را با علاقمندی بیشتری پیگیری کرده و حتی برخی از آنها را از لیست مشتریان اختمالی حذف کنند.
امتیاز دهی به مشتریان
دادن امتیاز (مثلا عددی بین 1 تا 5) به مشتریان  براساس داده های که وجود دارد می تواند شما را به کسانی که بیشتر تمایل به خرید ازما را دارند  برساند. امتیاز بالاتر یعنی مشتری وفادار مثلا اگر شرکت ها برای شما مهمتر از اشخاص هستند در فرم خود با گرفتن این اطلاعات به  شرکت ها امتیاز بیشتری بدهید.

مشتریان  خود را دسته بندی کنید
مشتریانی که شما از وب سایت خود استخراج می کنید با مشتریانی  که از یک نمایشگاه به دست می آید قطعا با مشتریانی  که از کتاب اول اطلاعاتشون را استخراج کرده اید متفاوت می باشد، پس بهتر است که مشتریان ر ا دسته بندی شده و براساس دسته های مختلف با اولویت های مختلف به تیم فروش برای پیگیری سپرده شود

مشتریان احتمالی  خود را رشد دهید
اصولا در اولین تلاش درصد زیادی از افرادی که  شمابا انها تماس گرفته اید  به مشتری تبدیل نمی شود، این بدان معنا نیست که شما آنها را دور بریزید، نگاه شما به  این افزاد باید مانند بذری باشه که باید پرورش داده شود .
آنها را به خبرنامه ها و پنل sms  خود اضافه کنید و سعی کنید کم کم برای تبدیل شدن به مشتری آنها را پرورش دهید





موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


مدیرکل حقوقی و املاک عمران شهرهای جدید با بیان اینکه سامانه خرید و فروش مسکن مهر تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود گفت: با راه‌اندازی این سامانه مرد..



تحولات بازار مسکن، یکی از دل‌مشغولي‌های اکثر خانوارهای ایرانی است. این موضوع، هنگامی اهمیت مضاعف می‌یابد که شرایط خاص اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایرا..



انبوه‌سازان که به خاطر افزایش قیمت مصالح در نتیجه نوسانات اخیر هزینه‌ها در ساخت و سازهای مسکن مهر دچار مشکلات اساسی شده بودند، با تثبیت قیمت‌ها و..



  • اگرمطلبی که upvccrm منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  upvccrm
  •   شرکت: upvccrm
  •   مدیر عامل:آقای مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:فروش نرم افزار های تخصصی upvc کاران ، UpvcCrm ، UpvcManager ، upvcSms
  •   تلفن: 03119518095-97
  •   فکس :03119518098
  •   آدرس:اصفهان خ سنگتراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccrm.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از upvccrm دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5