اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

بازاریابی هنر نفوذ بر ذهینیت ها


برای رسیدن به مرحله ای که یک بازدید کننده تبدیل به مشتری شود، هنر بازاریابی روشهای زیادی را در اختیار ما قرار داده که بی شمار می باشند و هر لحظه ایده ای نو به این روشها اضافه می شود. نکته جالب اینکه بازاریابی از جمله مشاغل پردرآمد در دنیا می باشد شرکت های بزرگی مانند گوگل، ایبی، آمازون در مدتی بسیار کوتاه توانسته اند به شرکتهای متمول دنیا تبدیل شوند، از مزیتهای ویژه این حرفه،کاربر بودن به جای سرمایه بر نبودن آن است و تخصص حرف اول و آخر را می زند.
  • انتشار دهنده:  upvccrm
  • تاریخ انتشار:شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
  • 0 نظر
  • بازدید:6456
  • RSS
بازاریابی هنر نفوذ بر ذهینیت ها، جلب و  تغییر آن می باشد که منتهی به انجام فرایند خرید می شود.
مثلا:
روزی من تبلیغی را که شما به طرزی ماهرانه در معرض دید  قرار داده بودید را مشاهده می کنم یا می شنوم و به دلیل جالب بودن بیشتر در محتوای آن دقت می کنم  و جذب آن می شوم، شاید  تا قبل از آن چنین نیازی نسبت به محصول مورد تبلیغ در خودم احساس نکرده بودم  و حالا احساس می کنم به آن نیاز دارم، شما توانسته اید با روش خودتان ذهنیت من را به تبلیغ جلب کنید و حالا من تبدیل مشتری شما شده ام ، به مسیر و فرایندی که منتهی به خرید گردیده است بازاریابی می گوییم.

 برای رسیدن به مرحله ای که یک بازدید کننده تبدیل به مشتری شود، هنر بازاریابی روشهای  زیادی را در اختیار ما قرار داده که بی شمار  می باشند و هر لحظه ایده ای نو به این روشها اضافه می شود.
نکته جالب اینکه بازاریابی از جمله مشاغل پردرآمد در دنیا می باشد شرکت های بزرگی مانند گوگل، ایبی، آمازون در مدتی بسیار کوتاه  توانسته اند به شرکتهای متمول دنیا تبدیل شوند، از مزیتهای ویژه این حرفه،کاربر بودن به جای سرمایه بر نبودن آن است و تخصص حرف اول و آخر را می زند.

« پس تا الان می توان دریافت که بازاریابی هنری است که به  شغلی پردرآمد در دنیا تبدیل شده است که به سرمایه زیادی نیاز ندارد بلکه کاربر است  و برای موفقیت در آن نیاز به کسب تخصص می باشد.»
با فرض اینکه خواننده این مطلب فردی با ویژگی های زیر است یا تصمیم دارد این توانمندیها را کسب کند  روشهای ارائه شده در بازاریابی به صورت طبقه بندی شده آمده است که در چند بخش ارائه می شود.

ویژگیهای کارشناس بازاریابی:
- ذهن خلاق : روشهای بازایابی بایستی متناسب با نوع محصولات مورد تبلیغ تغییر کند و این وظیفه بازاریابی خلاق و نوآور می باشد.

-  سیستمی فکر کند:
یعنی کلیه جوانب را در نظر بگیرد مثلا بازار هدف، مشخصات محصولات مورد تبلیغ، کانالهای تبلیغ، محصولات مشابه، رقبا و روشهای تبلیغشان، قوانین مکتوب و غیرمکتوب، عادات، سلیقه ها و ...

- به روز کردن اطلاعات:
در تجارت پویا و متغییر امروزی، توانمندیهای امروزی نیاز است و تکیه بر روشهای قدیمی قابلیت رقابت را محدود کرده و کسب و کار را نابود می کند.

- پشتکار: هیچ پولی بدون زحمت بدست نمی آید ولی باید بهترین روش را استفاده کرد تا با حداقل زحمت باشد. تفکر یک شبه پولدار شدن ایرانی ها ریشه در راحت طلبی آنها دارد، می توان سریع پولدار شد ولی باید فکری در زمینه آن قرار داشته باشد، پشتکار به همراه تفکر اهرمی مطمئن برای کسب درآمد می باشد.

- اخلاق مداری:
دستیابی به سود از هر روشی شایسته نمی باشد، جدای از بحث دینی، اخلاقی و انسانی این موضوع موجب نارضایتی خریداران می شود، در حالیکه بهترین روش تبلیغ، روش دهان به دهان است، مشتری راضی تا هشت مشتری دیگر را به سمت شما سوق می دهد ولی مشتری ناراضی بیش از شانزده مشتری بلقوه را از خرید از شما منصرف می کند.

- هدفمند بودن: معمولا یک هدف اصلی و چندین هدف فرعی که منتهی به هدف اصلی می شود بسیار مفید خواهد بود، البته باید بطور مداوم مورد بازنگری قرار بگیرد و اصلاح شود ولی کاملا تغییر نکند. مثلا شما با هدف رسیدن به درآمد یک میلیون تومان در ماه از سیستم هستید و برای دستیابی به این هدف از دو مسیر وارد می شوید 300 هزار تومان از طریق فروش مستقیم خودتان و 700 هزار تومان از طریق فعالیت معرفی شده های که عضو سیستم کرده اید.

- برنامه ریزی مدون: تعیین هدف بدون مشخص کردن مسیر دستیابی به آن هیچ ارزشی نخواهد داشت، بازاریابی  بدون برنامه مانند مسافرتی است که مسافران با مسیر راه آشنا نیستند و هر آن به مسیر بیراه ای کشیده می شوند و برای رسیدن به هدف شاید مسیری طولانی را طی کنند یا هرگز به مقصد نرسند و متحمل هزینه هایی ناخواسته و بیهوده ای می گردند. بنابراین برنامه مانند خون در رگ یک سیستم می باشد و حیات آن وابستگی مستقیم به آن دارد.



موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


شرایط آلودگی هوا در پایتخت دیروز تداوم یافت. روز گذشته با وجود بارش صبحگاهی، هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.



واحدهای مسکونی مهر ساخته شده توسط ترکیه از شهریور تا آبان‌ماه در پرند تحویل داده می‌شود...



شهردار منطقه ۱۲ از آغاز عملیات آماده‌سازی پلاسکو برای گودبرداری و تخلیه بتن‌ها از محل خبر داد و گفت: از آنجا که ساختمان جدید پلاسکو بلندمرتبه محسوب..



  • اگرمطلبی که upvccrm منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  upvccrm
  •   شرکت: upvccrm
  •   مدیر عامل:آقای مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:فروش نرم افزار های تخصصی upvc کاران ، UpvcCrm ، UpvcManager ، upvcSms
  •   تلفن: 03119518095-97
  •   فکس :03119518098
  •   آدرس:اصفهان خ سنگتراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccrm.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از upvccrm دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5