اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

قانون طلایی کسب و کارها چنین است خود را جای مشتری بگذارید


راز موفقیت در کسب و کارها را می توان در یک جمله خلاصه کرد: ((مشتریان خود را خوشنود کنید.))کلید آینده کسب و کار شما به میزان ایجاد چنین تجربه ای برای مشتریان بستگی دارد، یعنی خوشحال کردن دوباره و دوباره مشتریان و مصمم ساختن آن ها برای ادامه همکاری با شما.هیچ چیز مانند تعهد کل اعضای شرکت برای خوشنودسازی مشتریان ، نمی تواند رضایت و وفاداری آن ها را برانگیخته و خرید های مجدد را بیبشتر کند.چنین تعهدی کلید دریافت این عکس العمل است: ((این شرکت فوق العاده است.))
  • انتشار دهنده:  upvccrm
  • تاریخ انتشار:شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
  • 0 نظر
  • بازدید:6319
  • RSS
راز موفقیت در کسب و کارها را می توان در یک جمله خلاصه کرد: ((مشتریان خود را خوشنود کنید.))کلید آینده کسب و کار شما به میزان ایجاد چنین تجربه ای برای مشتریان بستگی دارد، یعنی خوشحال کردن دوباره و دوباره مشتریان و مصمم ساختن آن ها برای ادامه همکاری با شما.هیچ چیز مانند تعهد کل اعضای شرکت برای خوشنودسازی مشتریان ، نمی تواند رضایت و وفاداری آن ها را برانگیخته و خرید های مجدد را بیبشتر کند.چنین تعهدی کلید دریافت این عکس العمل است: ((این شرکت فوق العاده است.))
جذب مشتری جدید کار پر هزینه ای است. وقتی مشتریانی در اختیار دارید، باید نهایت تلاش خود را انجام دهید تا (( آن ها را با زنجیر فولادین به خود ببندید.)) در خدمت رسانی به مشتریان وسواس داشته باشید. از مشتریان بهتر از رقیبان مراقبت کنید و همواره در پی راه هایی برای بهبود باشید.باید کاری کنید که مشتریان محصولات شما را بفروشند.باید کاری کنید که مشتریان به طور ویروسی پیام شما را انتشار دهند و بازار را از پیام شما پر کنند. هدف مطلوب آن است که شرکت شما را به دوستان و همسایگان خود معرفی کنند، درباره محصولات و خدمات شما در وبلاگ بنویسند و ایمیل هایی برای یکدیگر ارسال کنند.
 
1-اعتبار و ثبات : قابل پیش بینی باشید
 اگر هربار که دوستان خود را ملاقات می کنید، تغییر کرده باشند، چه احساسی به شما دست می دهد؟ تصور کنید اگر هربار که آن ها را می بینید ، ظاهر ، صدا و رفتارشان تغییر کرده باشد، حفظ ارتباط با آن ها چقدر مشکل می شود. این دقیقا همان احساس ناخوشایند و دلسرد کننده ای که با تغییر مداوم و بی دلیل محصولات خود ، در مشتریان بوجود می آورید. شوآب. کام هم زمان با بکار گیری ایده جدیدی در شرکت ، وب سایت خود را ارتقا می داد. اما مشتریان اغلب به جای خوشحالی ، ازین تغییرات نا آشنا که شوآب را ذوق زده می کرد متنفر بودند. برای مثال اغلب وب سایت ها ، مرتبا طراحی خود را درست زمانی که مشتریان به وبسایت عادت کرده بودند ، تغییر می دهند و در آن احساس سردرگمی بوجود می آورند.
وقتی یک شرکت نوشابه سازی ((نوشابه گازدار جدید)) و ناشناس خود را به بازار معرفی کرد، سهم بازارش سقوط کرد. صد سال موفقیت آن ها بخاطر شتاب زدگی و احساس نیاز به تغییر، صرفا صرفا بخاطر خودشان و نه بخاطر مشتری ، تقریبا نابود شد. امروزه ، این شرکت صدها طعم مختلف را به نوشابه های خود می افزاید و هماهنگی آن ها با سلایق متغیر محلی را آزمایش می کند ، اما هرگز فرمول اصلی آن را تغییر نمی دهد.
اعتبار و ثبات به این معنی است که مشتریان می توانند روی یک برند حساب باز کنند و در هر دفعه استفاده از آن محصول یا خدمت ، همان تجربه را داشته باشند.هربار که محصولات این برندها را می خرید، دقیقا می دانید طعم شان چگونه خواهد بود، زیرا مشابه دفعات قبل است. برای اغلب شرکت ها همین موضوع تعریف برند است.
 
2-مسئولیت پذیری : وقتی اشتباهی مرتکب می شوید، آن را قبول کنید
 تحقیقات مکرر نشان می دهد وقتی مشتریان شکایت می کنند ، اغلب نمی خواهند پول خود را پس بگیرند و یا خرید را لغو کنند. آن ها توقع دارند که محصول خریداری شده به خوبی کار کند. آن ها از شرکت فروشنده می خواهند، به تعهداتی که هنگام فروش قول داده عمل کند.مردم از شما انتظار کمال ندارند. انتظار آن ها این است که مسئولیت اتفاقات خوب یا بدی که هنگام تجربه محصول برای مشتری اتفاق می افتد را بپذیرید.جالب است بدانید که بسیاری از شرکت ها اگر به سرعت اقدام کنند، بلافاصله عذرخواهی کنند و مسئولیت پذیر باشند، از طرف مشتریان بخشیده می شوند.هرگاه اشتباهی مرتکب می شوید، به سرعت عذر خواهی کرده و برای حل مشکل اقدام کنید. از بهانه تراشی ، مقصر دانستن دیگران یا کارهایی ازین قبیل اجتناب کنید. از مشتریان محافظت کنید.
 
3- پاسخگویی سریع : به سرعت به اصل ماجرا بپردازید
 وقتی همسر و یا دوستتان از شما می پرسد، ((آیا مرا دوست دا



موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


ظاهرا فروش آپارتمان قبل از صدور پایان‌کار از سوی شهرداری، ممنوع است؛ اما اراده قوی بسازوبفروش‌ها در دورزدن مقررات مدیریت‌شهری باعث شده هم‌اکنون بخش..



وزیر راه‌وشهرسازی از تامین ۷۰ درصد زمین مورد نیاز برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور خبر داد.



16٪تخفیف ویژه خریدهای نقدی تا پایان سال 92



  • اگرمطلبی که upvccrm منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  upvccrm
  •   شرکت: upvccrm
  •   مدیر عامل:آقای مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:فروش نرم افزار های تخصصی upvc کاران ، UpvcCrm ، UpvcManager ، upvcSms
  •   تلفن: 03119518095-97
  •   فکس :03119518098
  •   آدرس:اصفهان خ سنگتراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccrm.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از upvccrm دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5