اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

معضل خریداران مسکن در فروردین ماه


کمبود فایل در بازار مسکن فروردین ماه مهم‌ترین معضل پیش روی خریداران قطعی مسکن است که با گذشت دو هفته از تعطیلات نوروز، هنوز مساله‌ساز است.
بررسی موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی نشان می‌دهد از حجم فایل‌های موجود در بازار مسکن فروردین به شدت کاسته شده است. این وضعیت البته هر سال در فروردین ماه رخ می‌دهد اما امسال تحت تاثیر نوسان قیمتی بهمن و اسفند، کمبود فایل از دو ماه پیش از نوروز آغاز شد و در شروع بهار به اوج خود رسید.

کمبود فایل بیش از هر چیز در گروه سنی آپارتمان‌های نوساز خودنمایی می‌کند و معدود فایل‌های نوساز موجود در بنگاه‌ها نیز بیش از ارزش واقعی ملک بر اساس قیمت آخرین معاملات فایل شده‌اند. در عین حال بررسی بازار نشان می‌دهد مناطق یک و ۳ تهران میزبان آپارتمان‌های فروشی نوسازی هستند که به قیمت معقول متناسب با سطح قیمت منطقه عرضه شده‌اند. این وضعیت درست در نقطه مقابل مناطق مصرفی به ویژه دو منطقه ۴ و ۵ است که قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های نوساز در آنها به شدت افزایش یافته است. به‌عنوان مثال آپارتمان نوساز ۱۴۶ مترمربعی واقع در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه ۴ واحدی در زعفرانیه، آصف واجد امکاناتی همچون دو پارکینگ، آسانسور، انباری، بالکن، لابی مبله و سالن اجتماعات به قیمت مترمربعی ۵/ ۱۶ میلیون تومان عرضه شده که با سطح قیمت میانگین زعفرانیه تناسب دارد. اما در مقابل قیمت پیشنهادی هر مترمربع از یک آپارتمان نوساز در منطقه ۵ واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان باهنر که ۱۱۳ مترمربع مساحت دارد و در طبقه پنجم یک ساختمان هفت‌طبقه ۵ واحدی قرار دارد و البته واجد امکانات آسانسور، انباری و پارکینگ است، ۹ میلیون تومان تعیین شده که دست‌کم یک میلیون تومان بالاتر از سطح قیمت آخرین معاملات منطقه است.

در عین حال این وضعیت در آپارتمان‌های سایر گروه‌های سنی اعم از میانسال و کهنسال صدق نمی‌کند، به نحوی که فروشندگان آپارتمان‌های چند ساله دنباله‌رو مسیر قیمت واقعی آپارتمان در آخرین معاملات انجام شده بوده‌اند و انتظار فروش ملک خود در همان محدوده قیمتی را دارند. با وجود این کمبود فایل در این گروه سنی هم مشهود است و از این جهت می‌توان از آن به‌عنوان مهم‌ترین معضل پیش‌روی خریداران مسکن در شرایط فعلی بازار یاد کرد.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره های ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد.سبکی وزن، خمش پذیری، عدم..



هدف هر برند معتبر جذب مشتری اختصاصی متعهد به برند است،یک تصویر1000 حرف را منتقل می کند ،یک تصویر متحرک 1000000 حرف...



یک ساختمان هوشمند ساختمانی است که در بر دارنده محیطی پویا و مقرون به صرفه بوسیله یکپارچه کردن چهار عنصر اصلی یعنی سیستم‌ها، ساختار، سرویس‌ها و مدیری..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5