اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

چهاردهمين همايش سياست‌هاي توسعه مسكن در ايران برگزار مي‌شود


چهاردهمين همايش سياست‌هاي توسعه مسكن در ايران پس از 6 سال وقفه، هفته آينده با حضور معاون اول رئيس‌جمهور، مقامات بانك‌مركزي، وزارت اقتصاد و مسوولان وزارت راه‌وشهرسازي برگزار مي‌شود. معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازي متولي برنامه‌ريزي، مديريت و اجراي اين همايش است.
حامد مظاهريان، معاون امور مسكن وزير راه‌‌وشهرسازي، با بيان اينكه اين همايش فضاي برنامه‌ريزي جمعي در بازار مسكن را فراهم مي‌كند،وی اعلام كرد: اولين سمينار سياست‌هاي توسعه مسكن در ايران در سال 1373 برگزار و درمجموع در 13 دوره تا سال 1387 این همایش كم و بيش به صورت منظم ادامه يافت. پس از یک وقفه 6 ساله در برگزاری این همایش، معاونت مسكن و ساختمان تصميم به برگزاري اين همايش گرفت که با همت دفتر برنامه‌ريزي و اقتصاد مسكن خوشبختانه اين مهم ميسر و چهاردهمين همايش سياست‌هاي توسعه مسكن در ايران دوشنبه و سه‌شنبه هفته آينده برگزار خواهد شد. مظاهريان با بيان اينكه مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی انسان‌ها در هر جامعه‌ای است و دولت‌ها باید اقدامات و سیاست‌گذاری‌های لازم را در جهت تامین مسکن خانوارها به عمل آورند، گفت: در اين راستا وزارت راه و شهرسازي به عنوان متولي بخش مسكن، با برگزاري همايش سياست‌هاي توسعه مسكن، سعی بر این دارد تا از نظرات و ديدگاه‌هاي كارشناسان، متخصصان و پژوهشگران و مديران بخش خصوصي و دولتي در حوزه مسكن بهره‌مند شود و از آنها در جهت تدوين بهینه سياست‌ها و برنامه‌هاي اجرايي در این حوزه استفاده كند. معاون وزير راه‌وشهرسازي مخاطبان اين همايش را طيف وسيعي از سياست‌گذاران، انبوه‌سازان، سرمايه‌گذاران، اساتيد و اعضای هيات علمي دانشگاه‌ها، پژوهشگران و محققاق حوزه مسكن، دانشجويان و ساير فعالان اين بخش عنوان كرد. مظاهريان مباحث كارشناسي مورد بحث در همايش را در 7 محور به این شرح اعلام كرد: اقتصاد مسكن، مسكن و توسعه شهري، توسعه دروني يا بيروني (بهسازي و نوسازي شهري، شهرهاي جديد)، سياست اجتماعي (مسكن كم‌درآمد‌ها، ابعاد اجتماعي مسكن، مسكن مهر)، معماري و شهرسازي، زمين شهري، تامين مالي مسكن، فناوري ساختمان و مسكن روستايي. همچنين 5 كارگاه آموزشي شامل طرح جامع مسكن، سكونتگاه‌هاي غيررسمي، كارگاه ويژه مديران كل و مسكن استان‌ها، روش‌هاي تامين مالي و فناوري ساختمان نيز در حاشيه اين همايش برگزار مي‌شود. چهاردهمين همايش سياست‌هاي توسعه مسكن در ايران روزهای 24 و 25 آذرماه سال جاري در محل تالار شهيد چمران دانشكده فني دانشگاه تهران برگزار مي‌شود. جزئيات بيشتر اين همايش در سایت www.hamayeshmaskan.com اعلام شده است.






موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


اگر بخواهید بیشترین بهره را از پنجره های UPVC خود ببرید؛ رعایت برخی از نکات باعث می شود، کارایی و عمر این پنجره ها بیش از پیش بالا رود ...



همواره تعامل خاصی میان ساختمان ها و پنجره ها وجود دارد و طراحان و مهندسان از پنجره به عنوان ابزاری در خصوص ساختمان ها استفاده می نمایند. پروفیل های..



همواره به نظر میرسد که صرفه جویی حاصل از پنجره های یو پی وی سی تنها به علت پایین بودن ضریب انتقال حرارتی ( u- value) آنها میباشد ، اما موضوعات دیگری..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5