اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

رئوس برنامه‌های‌ هاشمی در سازمان نظام مهندسی


رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان با اعلام برنامه‌های خود برای اداره این سازمان از تدوین سندی راهبردی خبر داد و گفت: نبود ساختار و سازماندهی مناسب در این سازمان باعث شده است که به قانون عمل نشود...
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور امروز در حکمی سید مهدی هاشمی را برای مدت سه سال به ریاست پنجمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب کرد.
در این حکم آمده است: متن حکم دکتر احمدی نژاد بدین شرح است: "در اجرای ماده 22 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده 115 آئین نامه اجرایی آن و با عنایت به تعهد ، تخصص و تجربیات مفید جناب عالی و به منظور افزایش توانمندی جامعه مهندسی در سرافرازی و آبادانی کشور عزیزمان ،توسعه بهره مندی از دانش مهندسی در امور ساختمانی و عمرانی کشور، ارتقاء کیفیت و بهینه سازی ،کمک به گسترش فن آوریهای نوین در صنعت ساختمان و توسعه شهرسازی و معماری اسلامی –ایرانی و به استناد رای شورای مرکزی و به موجب این حکم به مدت سه سال به "ریاست پنجمین دوره شورای مرکزی سزمان نظام مهندسی ساختمان" منصوب می شوید. توفیق شما را در استمرار خدمت به ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستارم."
در همین حال، مهدی هاشمی در گفتگو با مهر درباره برنامه های خود برای تصدی سازمان نظام مهندسی گفت: تحول و توسعه برمبنای قانون و ارتقاب اخلاق حرفه ای و عمل مهندسی با ایجاد یک همفکری و همدلی در سازمان نظام مهندسی از اهداف این سازمان خواهد بود که طبیعی است این اهداف با همکاری وزارت مسکن، وزارت علوم و وزارت کاروامور اجتماعی محقق می شود.
وی با اشاره به تدوین سند راهبردی در این بخش، افزود: با ساماندهی جدیدی که در مجموعه سازمان نظام مهندسی انجام می شود سند راهبردی تدوین خواهد شد تا این سازمان به جایگاه حداکثری برسد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان درباره برنامه های این سازمان برای تعامل بیشتر با شهرداری ها، گفت: درهر 2 نهاد تفکر همکاری همه جانبه وجود دارد اما متاسفانه هنوز این تفکر به اجرا نرسیده است که امیدواریم برای حل این مشکلات تعامل خوبی با شهرداری ها داشته باشیم.
هاشمی مشکلات این سازمان را نبود ساختار و سازماندهی صحیح در مجموعه نظام مهندسی ساختمان دانست و تصریح کرد: متاسفانه در سازمان نظام مهندسی ساختمان ساختار و سازماندهی صحیحی حاکم نشده است و نبود یک راهبرد، خط مشی مناسب و نبود چشم انداز باعث شده که به قانون عمل نشود.
وی افزود: امیدواریم که با توجه به سطح فکری و عملی کشور انتظارات مردم و مسئولین از این سازمان برآورده شود. رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات این سازمان اظهار داشت: برنامه های سازمان در دستورکار شورای مرکزی قرار می گیرد تا به اهداف تعیین شده برای سازمان دست یابیم.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


به دلیل شرایط آب و هوایی مناطق ویلایی درب و پنجره های upvc گزینه مناسبی برای این نوع از خانه ها به حساب می آید



پنجره های سقفی نوع خاصی از پنجره ها هستند که به جای دیوار بر روی سقف طراحی و نصب می شود در ادامه طراحی هایی از منزل با این نوع از پنجره ها را می بین..



یک ساختمان هوشمند ساختمانی است که در بر دارنده محیطی پویا و مقرون به صرفه بوسیله یکپارچه کردن چهار عنصر اصلی یعنی سیستم‌ها، ساختار، سرویس‌ها و مدیری..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5