اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

انرژى زمین گرمایى به سبد انرژى ایران وارد مى شود


با اتصال نخستین شهر ایران به شبکه انرژی زمین گرمایی تا شهریور ماه سالجاری این انرژی پاک هم در سبد حاملهای انرژی ایران صاحب سهم می شود...
با اتصال نخستین شهر ایران به شبکه انرژی زمین گرمایی تا شهریور ماه سال جاری این انرژی پاک هم در سبد حاملهای انرژی ایران صاحب سهم می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبا به نقل از پانا نیوز، هوشنگ محمدی با اشاره به اتصال نخستین شهر ایران به شبکه انرژی زمین گرمایی تا شهریور ماه سالجاری، گفت: بر این اساس امسال یکی از شهرهای استان قم به جای گاز طبیعی از این انرژی پاک بهره مند خواهد شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان قم با اعلام اینکه علاوه بر این امسال برای انتقال انرژی زمین گرمایی به 10 روستای استان قم برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: به زودی 10 روستای بخش قاهان قم از انرژی زمین گرمایی بهره مند خواهند شد.
به گفته این مقام مسئول با توجه به اینکه در این روستاها امکان استفاده از گاز وجود ندارد تا پایان نیمه نخست امسال این شهر می تواند از انرژی زمین گرمایی و انرژی تجدید پذیر استفاده کنند.
محمدی با یادآوری اینکه هم اکنون 99 درصد جمعیت شهری و 85 درصد جمعیت روستایی استان قم از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 260 هزار مشترک خانگی و تجاری شامل 300 هزار خانوار در 6 شهر و 81 روستای قم به شبکه گاز متصل هستند.
امروزه بزرگترین نیروگاه زمین گرمایی جهان در منطقه آتشفشانی آبفشان‌ها (The Geysers) در کالیفرنیا واقع شده‌است. تا سال ۲۰۰۸ میلادی انرژی زمین گرمایی سهمی کمتر از یک درصد از تولید کل انرژی الکتریکی جهان را به خود اختصاص داده بود.
از سوی دیگر در سالهای اخیر سهم این انرژِ پاک و تجدید پذیر در سبد انرژی جهان افزایش یافته است و در ایران هم چندین پروژه انرژی زمین گرمایی به طور همزمان در حال اجرا هستند.

منابع : پانانیوز


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پنجره مهمترین منبع نور دهی هر بنایی می باشد.در هر دوره مواد و مصالح به کار گرفته شده در پنجره ساختمان متفاوت با دوره های پیشین است و ...



طراحی رستوران رزا رستوران تایلندی در سوهو



این پنجره، نقش دستگاه تصفیه ی هوا را دارد.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5