اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

تاییدیه BHRC پروفیل UPVC درجه‌بندی می‌شود


تمام شرکت‌هایی که در سال 1390 متقاضی دریافت گواهینامه فنی می‌شوند و شرکت‌هایی که گواهینامه آنها باید تمدید شود،‌ تحت شمول این قانون قرار خواهند داشت.
اعمال درجه‌بندی و اعطای رتبه به پروفیل UPVC در صدور تاییدیه فنی از سوی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن نهایی شد و از این پس تمام گواهینامه‌های فنی پروفیل UPVC بر اساس رتبه‌بندی کیفی صادر می‌شود.
دکتر محمود فاطمی عقدا رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در پاسخ به پرسش خبرنگار ‌ConsBank ضمن اعلام این خبر گفت: با افزایش استفاده از پروفیل UPVC در ساخت و ساز کشورمان و افزایش تعداد شرکت‌های تولیدکننده و متقاضی گواهینامه و وجود مشکلاتی در کیفیت این محصولات،‌ مرکز تحقیقات احساس کرد که این اقدام باید در اولویت قرار بگیرد.
فاطمی عقدا اظهار داشت: یکی از مشکلات پروفیل UPVC مواد اولیه و متغیر بودن کیفیت آن است. شرکت‌هایی که در تولید پروفیل از مواد اولیه استاندارد تولیدی یک شرکت معتبر خارجی استفاده می‌کنند از کیفیت مطلوبی برخوردارند. اما شرکت‌هایی که مواد اولیه خود را از کشورها و شرکت‌های مختلف تهیه می‌کنند،‌ بعضا با مشکلات کیفی برخوردارند و به همین جهت گواهی فنی به آنها تعلق نمی‌گیرد.
وی افزود: بر همین اساس نشست‌های متعددی با انجمن صنفی تولیدکنندگان پروفیل UPVC برگزار کردیم که در نهایت از سال جاری با هماهنگی این انجمن این طرح را اجرا می‌کنیم.
رئیس مرکز تحقیقات ساختمان مسکن در پاسخ به این پرسش که این رتبه‌بندی چگونه اعمال می‌شود،‌ تصریح کرد: تمام شرکت‌هایی که در سال 1390 متقاضی دریافت گواهینامه فنی می‌شوند و شرکت‌هایی که گواهینامه آنها باید تمدید شود،‌ تحت شمول این قانون قرار خواهند داشت.
گفتنی است،‌ درجه‌بندی محصولات یکی از اقداماتی است که از طرف موسسات صادرکننده تاییدیه فنی و استاندارد در جهان صورت می‌گیرد و محصولات در چارچوب درجه ‌A,B,C مورد تایید قرار می‌گیرد که این مساله مهم در دستور کار مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن کشورمان نیز قرار گرفته است.

منابع : Consbank


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پنجره دوجداره upvc استاندارد از چندین بخش اصلی تشکیل شده که در این تصویر به نمایش گذاشته شده است. پروفیل Upvc گالوانیزه لاستیک درزگیر یراق الا..



رضایت مشتری اولین و مهمترین گام در پیشرفت هر کسب و کار است. در این چند سطر بر آنیم تعریفی هرچند مختصر، از این موضوع ارایه دهیم.



یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره های ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد.سبکی وزن، خمش پذیری، عدم..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5