اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

پروژه های مسکن مهر مدرسه ندارند


متاسفانه در پروژه های مسکن مهر همه چیز دیده شده جز ساخت مدارس و همین موضوع به یکی از دغدغه های جدی آموزش و پرورش تبدیل شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نسبت به نادیده گرفته شدن ساخت مدرسه در پروژه مسکن مهر ابراز نگرانی کرد.
رحیم زمانی با اشاره به محاسن پروژه مسکن مهر گفت : متاسفانه در این بخش همه چیز دیده شده جز ساخت مدارس و همین موضوع به یکی از دغدغه های جدی آموزش و پرورش تبدیل شده است.
زمانی با اشاره به اینکه به تازگی تلاش هایی برای جبران این نقصان انجام شده است این اقدامات را ناکافی دانسته و گفت : با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی که در استان تهران با آن مواجه هستیم و با عنایت به اینکه بخش قابل توجهی از پروژه مسکن مهر در این استان در حال تکمیل و واگذاری به متقاضیان است به طور قطع با مشکل کمبود مدرسه در این مناطق مواجه خواهیم شد.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران ، این وظیفه وزارت مسکن وشهرسازی است تا از هم اکنون بابت احداث مدارس مورد نیا این پروژه ها اقدامات لازم را تمهید کند و از پیمانکاران این پروژه ها به صورت جدی ساخت مدرسه را مطالبه کند.
رحیم زمانی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه های مسکن مهر در استان تهران دست کم به 500 مدرسه نیاز دارند گفت: در سال جاری 55 مدرسه جدید به بهره برداری می رسد که از این میزان 32 مدرسه تخریب ونوسازی کامل بوده و ما بقی مقاوم سازی شده اند.
وی همچنین اعلام کرد که در سال جاری اداره کل آموزش و پرورش استان تهران 104 پروژه عمرانی در دست ساخت دارد که از این میزان 59 پروژه خیریه ساز و مابقی توسط نوسازی و به صورت مشارکتی به بهره برداری خواهند رسید.
رحیم زمانی همچنین درباره یک شیفت شدن همه مدارس در استان تهران به خبرآنلاین گفت : موضوع صبحی شدن همه مدارس استان تهران ابلاغ شده است اما با توجه به کمبود مدرسه و فضای آموزشی که در برخی از مناطق استان تهران داریم این طرح به طور کامل اجرا نخواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران تعداد دقیق مدارسی که در سال جدید آموزشی همچنان بعد از ظهری می ماند را 400 مدرسه اعلام کرد که از این میزان برای رعایت عدالت در ساعات آموزشی ، 100 مدرسه چرخشی با یک جنسیت خواهند بود، به این صورت که دانش آموزان این مدارس یک هفته صبح و یک هفته عصر به مدرسه می روند.

منابع : معماری نیوز


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


در سالیان گذشته فضای سایبر از طریق شبکه گسترده جهانی به عنوان فضای اطلاعات پذیرفته شده است. اگر چه این فضا تنها از طریق رسانه ای به نام رایانه قابل..



مترها جزء وسایل اندازه گیری طول هستند که در صنایع و کارهای نجاری، ساختمانی، معماری، خیاطی، مکانیکی، جوشکاری و ... کاربرد فراوان دارند. مترها جزء..



امروزه بحث جلوگیری از هدر رفتن انرژی، یکی از مواردی است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژی در ساختمان ها نیز..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5