اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

حمایت از انبوه‌سازان بافت‌های فرسوده


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از انبوه سازان، سرمایه گذاران و سرمایه دارانی که بخواهند در بافت فرسوده ساخت و ساز کنند حمایت های ویژه خواهد شد گفت: بحث تملک آسان ...
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از انبوه سازان ،سرمایه گذاران و سرمایه دارانی که بخواهند در بافت فرسوده ساخت و ساز کنند حمایت های ویژه خواهد شد گفت: بحث تملک آسان در بافت فرسوده و ایجاد ارزش افزوده برای انبوه سازان از مواردی است که در سال جاری جزو حمایت های ویژه محسوب می شود. مجید کیان پور افزود: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از تولید وسرمایه ایرانی نام گذاری شده از سرمایه گذاران برای بازسازی بافت فرسوده حمایت های ویژه خواهدشد.

وی با بیان اینکه با حمایت هایی که از انبوه سازان و سرمایه گذاران می شود به دنبال ایجاد انگیزه بیشتر برای آنها در جهت بازسازی بافت‌های فرسوده هستیم، تاکید کرد: با شهرداریها مذاکره کرده ایم که در دادن پروانه ساخت به انبوه سازان نهایت همکاری را داشته باشند و هر انبوه سازی که بخواهد در بافت فرسوده ساخت و ساز کند در تملک به آنها کمک کنیم تا تملک به آسانی انجام شود. کیان پور تاکید کرد: در ظرفیت هایی که قانون حمایت از تولید و عرضه مسکن در بافت فرسوده فراهم شده تلاش خواهد شد تا روند ساخت و ساز در این بافتها سرعت بیشتری به خود گرفته و برای انبوه سازان از بابت سرمایه گذاری ارزش افزوده ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه باید مردم برای ساخت مسکن در بافت فرسوده تشویق شوند، گفت: یکی از مزیت های تولید مسکن در بافت فرسوده این خواهد بود که به ازای تخریب هر واحد مسکونی 2،2 واحد مسکونی جدید و اضافه تر تولید خواهد شد. به گفته وی،برای واحدهای مسکونی که در بافت فرسوده به شیوه صنعتی تولید شوند، 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی اعطا می شود.

کیان پور در پاسخ به این سوال که مگر در سال گذشته این حمایت های ویژه وجود نداشت، اظهار داشت: قبلا ساخت مسکن در بافت فرسوده به این سادگی نبود چرا که انبوه سازان در معرفی افراد مشکل داشتند اما امسال اعلام کرده‌ایم که انبوه سازان در مرحله سوم و چهارم اقساط، نفرات خود را معرفی کنند. وی افزود: در سال جاری سعی شده است ظرفیت های جدیدی فراهم شود تا هم سرمایه ها حفظ شود و هم اینکه برای سرمایه،سرمایه گذاران ارزش افزوده ایجاد شود.

*نوسازی 112 هزار واحد بافت فرسوده

کیان پور ادامه داد: در سال 90 حدود 112 هزار واحد بافت فرسوده، نوسازی شده است و این نشان می دهد بافت فرسوده از ظرفیت بالایی برای فعالیت مردم، بخش خصوصی، سرمایه گذاران و انبوه سازان برخوداراست. معاون وزیرراه و شهر سازی افزود:مقایسه عملکرد سال89 و 90 در بافت فرسوده نشان می دهد،در سال 90، 37 درصد افزایش نوسازی در بافت فرسوده داشته ایم و 100 هزار واحد مسکونی بافت فرسوده پیش بینی شده، افتتاح شده است. وی گفت: با بستر سازی برای نوسازی در بافت فرسوده، مشارکت و محوریت ساکنین این مناطق و کمک سایر دستگاه‌ها درسال91 برای افتتاح 120هزار واحد برنامه ریزی شده است.

کیان پور افزود: با توجه به شناسایی 72 هزار هکتار محدوده بافت فرسوده در461 شهر، حدود 5400 هکتار قبل از سال 89 نوسازی آن انجام شده بود، در سال 90 حدود 1400 هکتار نوسازی در بافت فرسوده انجام شده است،این نشان دهنده رشد شتابان، منطقی و قابل قبول برای نوسازی در بافت فرسوده است.

shasa.jpg


منابع : شاسا


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پنجره های سقفی نوع خاصی از پنجره ها هستند که به جای دیوار بر روی سقف طراحی و نصب می شود در ادامه طراحی هایی از منزل با این نوع از پنجره ها را می بین..



برای تولید یک پروفیل upvc با کیفیت بالا 4 مرحله را به ترتیب می توان نام برد که درادامه به طور کامل مورد بحث قرار خواد گرفت...



روشهای صرفه جویی در پنجره های ساختمان،جلوگیری از تلفات حرارتی پنجره ها،دو جداره کردن شیشه،عایق بندی پنجره،پر کردن فضای میانی شیشه ها با گاز آرگون



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5