اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

ساکنان مسکن‌مهر دوباره پالایش می‌شوند


عد از شایعه‌ای که ماه گذشته در شهر جدید پرند بین ساکنان واحدهای مسکونی‌مهر پیچیده بود مبنی بر اینکه دولت بنا دارد دوباره شرایط آنها را برای اختصاص مسکن‌مهر پالایش کند، روز گذشته معاون امور مسکن وزارت راه‌وشهرسازی بر این شایعه مهر تایید زد. ابوالفضل صومعلو اعلام کرد: کارگروهی در وزارتخانه برای بررسی دوباره صلاحیت متقاضیان مسکن‌مهر شهر جدید پرند تشکیل شده و افراد دوباره پالایش می‌شوند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرونده ثبت‌نام‌کنندگان در پرند یک‌بار دیگر بررسی می‌شود، گفت: برخی از متقاضیان فقط یک اجاره نامه فراهم کردند تا بتوانند در پرند ثبت‌نام کنند که براساس قانون باید از ثبت‌نام آنها جلوگیری شود.
ابوالفضل صومعلو در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ مهر در خصوص بررسی دوباره ثبت‌نام‌کنندگان در پرند اظهار کرد: مدارک متقاضیانی که برای مسکن مهر در شهر پرند ثبت‌نام مسکن مهر کرده‌اند، دوباره بازبینی می‌شود.
معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی با اشاره به تخلف برخی از متقاضیان برای ثبت نام مسکن مهر گفت: برای ثبت نام مسکن مهر در شهر تهران باید سابقه سکونت 5 ساله از سوی متقاضی ارائه شود؛ اما برخی از متقاضیان فقط یک اجاره نامه فراهم کردند تا بتوانند در پرند ثبت‌نام کنند.
وی با بیان اینکه این افراد در تهران زندگی نمی‌کنند، بیان کرد: قانون به دولت این اجازه را می‌دهد تا از ثبت‌نام این افراد جلوگیری کند زیرا براساس قانون واحدهای مسکونی مهر در شهرهای اطراف تهران، مختص تهرانی‌ها است.
صومعلو تصریح کرد: بنابراین وزیر کارگروهی را تشکیل داد تا این موضوع را بررسی کند و البته این را باید گفت که تعداد این گونه افراد در پرند محدود است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این افراد در آینده برای ثبت در سازمان اسناد با مشکل مواجه می‌شوند، افزود: حتی اگر وزارت راه‌وشهرسازی این افراد را حذف نکند در زمان سند دار شدن واحدهای مسکن مهر و ارائه مدارک، این افراد با مشکلاتی روبه‌رو می شوند.




موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


از آنجا که نمی توان هیچ سازه ای را بصورت قطعه یکپارچه ساخت ، لازم است در نقاط معینی از آن درزهای اجرایی تعبیه کرد تا امکان اجرای سازه فراهم گردد...



مجله June 2009 Award



در اغلب شرکت ها تیم های بازاریابی گروهی از مشتریان احتمالی را شناسای کرده آنها را برای پیگیری بیشتر به تیم فروش ارجاع می دهند ، بخشی از این مشتری..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5