اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

نظام مهندسی، قوی ترین تشکل تخصصی


نظام مهندسی در حال حاضر قوی ترین تشکل تخصصی کشور است که بیشترین نیروهای تخصصی و مجرب در آن وجود دارند.
 پیروز حناچی نامزد انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی ساختمان ایران (شاسا) با عنوان این نکته گفت: نظام مهندسی باید تمام تلاش و سعی خود را کند که بهترین ها را به کار بگیرد و برای این کار از همه پتانسیل های کشور نیز استفاده کند.
استاد معماری دانشگاه تهران اظهار داشت: مدت مدیدی است که که مجامع عمومی نظام مهندسی با حداقل تعداد تشکیل می شود . برای جامعه مهندسی تهران که بیش از60 هزار نفر عضو دارد شایسته نیست که مجامع آن با تعداد 200 نفر تشکیل شود.
حناچی ادامه داد: این مسئله نشاندهنده علامتی است که نظام مهندسی به مرور به افول رفته است. مسائل مهمی که در نظام مهندسی باید مورد توجه قرار گیرد به فراموشی سپرده شده است و تاثیر حضور نظام مهندسی که هدف کنترل فرایند کیفیت ساختمان است به محاق سپرده شده است.اعضا کمتر به مسائل زیربنایی توجه می کنند. تلاش ما بر این است که تغییراتی در این روند دهیم.
وی برنامه خود را در قالب یک منشور بیان کرد و افزود: برنامه ما در "منشور مهندسین تمام" به طور کامل بیان شده است. اهداف و برنامه های در این وبسایت عنوان شده و به امضا تمامی اعضا رسیده است که پذیرفته شدگان متعهد به اجرایی کردن آن هستند.
حناچی در پایان با اشاره به زلزله ها در ایران گفت: کشور ما بر روی کمربند زلزله قرار دارد.در این خصوص به طور نسبی می توان گفت جاهایی که ساختمان سازی بر اساس مهندسی سازی باشد به طور نسبی ساختمان ها وضعیت بهتری دارند.

 پیروز حناچی متولد خرداد ماه 1342 فارغ التحصیل اولین دوره دبیرستان مفید در سال 1360 ورودی 1363 رشته معماری پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران فارغ التحصیل 1371 از دانشکده معماری دانش آموخته و فارغ التحصیل ممتاز اولین دوره دکتری معماری دانشگاه تهران در سال 1378 وی رساله خود را با عنوان مبانی نظری مرمت شهری در شهرهای تاریخی ایران دفاع نمود.
دانشیاریار پایه23 و موفق به ترجمه تعداد زیادی مقاله در زمینه های مرمت، مرمت بافت های با ارزش شهری و روستایی و همچنین تجربیات مرمت شهری در ایران و جهان و ترجمه کتب متعددی در زمینه میراث جهانی و تئوری مرمت و انتشار آن توسط موسسه چاپ و انتشار دانشگاه تهران و مجلات علمی و پژوهشی داخل و خارج کشور وی همچنین اجرای تعداد زیادی از طرحهای پژوهشی دانشگاه را به عهده داشته است.
دکتر پیروز حناچی مسئولیتهای مختلفی از جمله رئیس مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی کشور مدیریت گروه معماری دانشگاه تهران؛ معاون نظام مهندسی وزارت مسکن و شهرسازی، معاون دانشگاه تهران، رئیس مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی معماری و شهرسازی و معاون معماری و شهرسازی وزارت مسکن و دبیر شورایعالی و شهرسازی ایران و رئیس شورای مقررات ملی ساختمان را به عهده داشته است و اکنون نیز مدیریت گروه مرمت ابنیه و احیا بافتهای تاریخی در دانشکده معماری و ریاست موسسه پژوهشی فرهنگ وهنر در دانشگاه تهران را به عهده دارد.

منابع : شاسا


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


همگام با دستیابی به تکنولوژی در چند دهه اخیر ، دگرگونی عظیمی در ساخت شیشه های دو جداره بوجود آمد . دستگاههای حمل اتوماتیک ، میزهای برش استاندارد ،..



سيستم شيشه دو جداره شامل دو يا چند لايه شيشه که به طور موازي در فواصل مساوي از يکديگر قرار گرفته اند و توسط اسپيسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده..



شرکت صنایع فناورپلاستیک سپاهان که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سازه های نوین ساختمانی از جنس UPVC و WPC در ایران می باشد تولید پروفیل درب و پنجره..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5