اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

اسناد اولیه ساخت «پلاسکوی دو»


مالک ساختمان فروریخته پلاسکو، اسناد اولیه ساخت پلاسکوی 2 را در چهار صفحه منتشر کرد.
مالک ساختمان فروریخته پلاسکو، اسناد اولیه ساخت پلاسکوی 2 را در چهار صفحه منتشر کرد. محتوای این اسناد از مکاتبه نماینده مالک ساختمان به‌عنوان شرکت سازنده پلاسکو با شهرداری منطقه12 برای درخواست صدور پروانه ساختمانی و در عین حال صدور اجازه برای شروع گودبرداری حکایت دارد.
دو ماه پیش خبرهایی مبنی بر ساخت پلاسکوی جدید در قالب یک ساختمان بلندمرتبه(بیش از 12 طبقه) منتشر شد. در واکنش به انتشار این اخبار، اعضای شورای‌شهر چهارم با استناد به اطلاعات سامانه طرح تفصیلی تهران و موقعیت قرار‌گیری زمین پلاسکو در بافت تاریخی شهر اعلام کردند: زمین پلاسکو در پهنه S123 واقع‌شده و مطابق با ضوابط طرح تفصیلی حداکثر اجازه ساخت 6 طبقه را دارد. حالا با شکل‌گیری تیم جدید مدیریت شهری تهران، اسنادی از مکاتبه نماینده مالک ساختمان پلاسکو با شهرداری منطقه 12 از برنامه‌ریزی برای ساخت پلاسکو دو منتشر شده و حاکی از آن است که مالک پلاسکو به دنبال آن است تا پروانه ساختمانی پلاسکوی جدید را به گونه‌ای از شهرداری دریافت کند که ارتفاع ساختمان جدید دست‌کم به اندازه ارتفاع پلاسکوی فروریخته باشد. ساختمان پلاسکو که 30 دی ماه سال گذشته پس از یک حادثه آتش‌سوزی فروریخت دارای 15 طبقه روی زمین بود.
آنچه فرضیه ساخت پلاسکوی دو را در قامت یک ساختمان بلندمرتبه تقویت می‌کند، عبارتی است که در یکی از مکاتبات مالک با شهرداری آمده است. مدیرعامل شرکت نماینده مالک در نامه خود از شهردار منطقه 12 درخواست کرده که حداکثر حقوق مکتسبه قبلی را به مالک بدهد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد‌مستضعفان، این نهاد از روزهای ابتدایی حادثه ناگوار پلاسکو اعلام کرد که پس از اخذ پروانه، ساختمان پلاسکو را در مدت دو سال می‌سازد. همچنین بنیاد اعلام کرده که از اسفندماه سال گذشته، کمیته پلاسکو در بنیاد مستضعفان تشکیل شد و پیگیری از نهادهای ذی‌ربط از‌جمله شهرداری تهران، شورای‌اسلامی شهر تهران، سازمان میراث‌فرهنگی، دادستانی استان تهران و... مقدمات ساخت به‌طور جدی دنبال شده است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


لاستیک‌های درزگیر نقش مهمی در عایق بندی صوتی و حرارتی پنجره دارند، انتخاب درست نوع لاستیک از لحاظ انعطاف پذیری، دوام در مقابل عوامل جغرافیایی و ترک..



گونیاها وسایلی هستند که از آن ها برای عملیات خط کشی، کنترل زوایا، بعضاً اندازه گیری طول و کنترل تعامد تختی و مستقیمی سطوح در کارگاه و آزمایشگاه استف..



معمول‌ترین شکل پنجره، نوع دو لنگه آن است. البته پنجره هاى کوچک را به صورت یک لته نیز مى‌ساخته اند. هر لته که غالبا روى پاشنهاى کوچک مى‌چرخید به قطعه..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5