اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

مسکن‌مهر هست،آب‌وبرق نیست


کلنگ‌زنی ایستگاه متروی پرند ایستگاه مترو به «پرند» رسید، آغاز ریل‌گذاری از این هفته گروه مسکن- فرید قدیری: تا پیش از آنکه با دستور رییس‌جمهور، اعتبار درشت و ویژه‌ای برای تامین خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن‌مهر، اختصاص پیدا کند، تصور می‌شد نرسیدن آب و برق به واحدهای ساخته‌شده مسکن‌مهر، به خاطر «پول» است، اما ظاهرا تخصیص منابع ریالی نیز هنوز نتوانسته خدمات بدیهی برای سکونت در واحدهای مسکونی‌مهر را تامین کند.
اواخر سال گذشته بعد از آنکه اوضاع وخیم خدمات زیربنایی در پروژه‌های مسکن‌مهر مخصوص متقاضیان شهر تهران در شهر جدید پرند، به گوش رییس‌جمهور رسید، مجوزی در دولت صادر شد مبنی بر اینکه 100 میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب و برق مسکن‌مهر سه شهر جدید پرند، هشتگرد و پردیس در اختیار وزارت نیرو قرار بگیرد تا بدون فوت وقت، این خدمات برای این واحدها برقرار شود. اما در حال حاضر به رغم رشد قابل‌ملاحظه در پیشرفت عملیات تامین خدمات زیربنایی، مسوولان وزارت راه‌وشهرسازی برای افتتاح تعداد قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی‌مهر، با مشکل نبود خدمات زیربنایی روبه‌رو هستند. وزارت راه‌وشهرسازی تحویل واحدهای مسکونی‌مهر به پیش‌خریداران، قبل از تامین کامل خدمات زیربنایی را ممنوع کرده است. این ممنوعیت باعث شده تعدادی از این قبیل پروژه‌ها که علی‌القاعده می‌توانست ماه‌ها پیش تحویل فاقدین مسکن شود، معطل خدمات‌رسانی بماند.
براساس این گزارش، چنانچه 100 میلیارد تومانی که رییس‌جمهور مجوز اختصاص آن را صادر کرده، تاکنون صرف اقدامات عملیاتی برای خدمات زیربنایی نشده باشد، با توجه به تورم و رشد هزینه پروژه‌های عمرانی در ماه‌های اخیر، بعید است بتوان با چنین اعتباری در حال حاضر، شروع به کار کرد.
وزیر راه‌وشهرسازی روز گذشته در بازدید از شهر جدید پرند برای فراهم کردن مقدمات افتتاح بیش از 5 هزار واحد مسکونی‌مهر در روزهای آینده توسط رییس‌جمهور، بعد از آنکه اطلاع پیدا کرد در برخی از مناطق پرند، هنوز اقدامی برای تامین آب و برق انجام نشده، از مدیرانش خواست علت عدم همکاری مسوولان خدماتی را پیگیری کنند.
نیکزاد با تاکید براینکه، وزارت راه‌وشهرسازی عملا مسوولیتی برای تامین آب و برق یک ساختمان مسکونی ندارد، اما کماکان پیگیر همه خدمات زیربنایی مسکن‌مهر است، گفت: مجموعه هیات‌دولت پای مسکن‌مهر ایستاده است و نباید این پروژه به هر دلیلی، دچار تاخیر در بهره‌برداری از واحدها شود.
مترو پرند حداکثر تا 6 ماه آینده
علی نیکزاد روز گذشته کلنگ ساخت ایستگاه مترو شهر جدید پرند را به زمین زد تا از امروز عملیات ریل‌گذاری خط مترو تهران‌پرند از ورودی شهر جدید پرند، آغاز شود.
از چند ماه پیش، شهرداری تهران ریل‌گذاری مترو تهران‌پرند از ورودی شهر تهران را شروع کرده بود؛ طوری که قرار است با ریل‌گذاری از دو طرف، این عملیات در ایستگاه مترو حرم مطهر امام خمینی(ره) به پایان برسد.
مسوولان اجرایی مترو می‌گویند: در بدترین حالت ممکن، مترو پرند حداکثر تا 6 ماه آینده، برقرار خواهد شد و می‌تواند ساکنان مسکن‌مهر را بین تهران و پرند جابه‌جا کند.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره های ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد.سبکی وزن، خمش پذیری، عدم..



در و پنجره های (Upvc) طی سالیان اخیر یکی از رایج ترین و پرآوازه ترین انواع پنجره بوده اند و در کمتر از یک دهه حضور فعال در ایران گوی سبقت را از سایر..



وارن بافت (Warren Buffett) را برترین سرمایه گذار حال حاضر دنیا می دانند. مهارت های عجیب او در انتخاب سهام موفق، این میلیاردر خود ساخته را در صدر بهت..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5