اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

رو به سوی آرامش در بازار اجاره


پس از سپری شدن چند هفته پرتلاطم در بازار آپارتمان‌های اجاری، گزارش‌ها حاکی از عقب‌نشینی گروهی از مالکان نسبت به بهای پیشنهادی رهن و اجاره اولیه است و به این ترتیب فایل‌های قیمت‌مناسب در بازار رهن و اجاره قدری بیشتر شده است.
اگرچه هنوز تعداد مالکانی که با تصور افزایش بعضا بیش از ۳۰ درصدی ارزش اجاری آپارتمان خود، قیمت‌های پیشنهادی پرتی مطرح کرده‌اند، کم نیست، اما بررسی‌های میدانی حاکی از این است که طی چند روز اخیر برخی از موجران قیمت‌های اولیه را تعدیل کرده و تغییر داده‌اند. به گفته واسطه‌ها، این موجران کسانی هستند که تقریبا در تمام ایام تیر در انتظار اجاره ملک خود بوده‌اند، اما به دلیل قیمت پیشنهادی بالا نتوانستند به مقصود خود برسند و در نتیجه طی چند روز گذشته حاضر به تعدیل اجاره‌بهای پیشنهادی شده‌اند.

یک ماه از فصل طلایی نقل و انتقالات مستاجران سپری شده و در نتیجه یک‌سوم از فرصت موجران برای اجاره ملک در کوتاه‌ترین زمان ممکن از دست رفته است. آنها با درک این موضوع که تعداد مستاجران در جست‌وجوی ملک اجاری در تابستان بسیار بیشتر از سایر فصول است، پس از چند هفته پافشاری بر رهن و اجاره پیشنهادی بالاتر از ارزش اجاری ملک، سرانجام حاضر شدند قدری از اجاره‌بها بکاهند تا طرف تقاضا نیز رغبتی به اجاره آپارتمان آنها نشان دهد.

بررسی آگهی روزنامه‌ها و نیز موتورهای جست‌وجوی ملکی نشان می‌دهد تعداد فایل‌های اجاری با نرخ پیشنهادی معقول در چند روز گذشته افزایش محسوسی داشته است و این خود یک نقطه روشن برای بازار اجاره محسوب می‌شود. برخی از واسطه‌ها نیز که در ابتدای فصل با موجران همراهی کرده و این افزایش سرسام‌آور اجاره‌بهای پیشنهادی را با توجه به رشد قیمت مسکن منطقی توصیف می‌کردند، پس از تجربه هفته‌هایی که به لحاظ مراجعه متقاضیان املاک اجاری پررونق اما به لحاظ تعداد قرارهای منجر به اجاره کمتر از حد مورد انتظار بود، به این باور رسیده‌اند که نباید نقش توان اقتصادی مستاجران را در میزان رشد اجاره‌بها نادیده گرفت. به این ترتیب به نظر می‌رسد بازار اجاره آپارتمان‌های مسکونی رو به سوی آرامش نسبی گذاشته و این امید وجود دارد که شمار فایل‌های قیمت‌مناسب افزایش یابد.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


سایبان چوبی مشبک غول پیکر متروپل که بخشی از redevelopment of the Plaza de la Encarnacíon in Seville, Spain می باشد



صندلی لب‌ پنجره (window seat)‌ یک مبل کوچک راحتی و طاقچه مانند در جلو پنجره است که ...



برای تولید یک پروفیل upvc با کیفیت بالا 4 مرحله را به ترتیب می توان نام برد که درادامه به طور کامل مورد بحث قرار خواد گرفت...



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5