اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

آپارتمان‌های ریزمتراژ در صف فروش


تعداد آپارتمان‌های ریزمتراژ عرضه شده در بازار مسکن هفته‌های اخیر اگرچه در مقایسه با ماه‌های گذشته کاهش یافته است، اما بازار معامله این گروه متراژی به اذعان مشاوران املاک، داغ‌ترین بازار در سرمای رکود فعلی است.
گزارش‌های ماهانه بانک مرکزی از وضعیت بازار مسکن حاکی است آپارتمان‌های تا ۶۰ مترمربع همواره پرمعامله‌ترین گروه متراژی در بازار مسکن پایتخت هستند که بخشی از این موضوع ناشی از محدودیت بودجه خانوارها و بخشی مربوط به تفاوت‌های فرهنگی خانوارهای جدید و تغییر اولویت آنها است؛ به این معنا که خرید مسکن بزرگ‌متراژ برای بسیاری از خانوارها اولویت کمتری در مقایسه با موضوعات دیگری همچون تحصیل فرزندان در مدارس ممتاز یا تفریحات لوکس و پرهزینه دارد. از سوی دیگر خرید برخی از آپارتمان‌های زیر ۶۰ مترمربع به قصد سکونت نیست و با هدف اجاره‌داری و تبدیل نقدینگی محدود به ملک انجام می‌شود. در این میان تقاضای سکونت مهاجران به شهرهای بزرگ همچون تهران نیز اغلب از طریق عرضه واحدهای مسکونی کوچک‌متراژ پاسخ داده می‌شود.

مجموعه این موارد سبب شده بازار آپارتمان‌های کوچک‌متراژ همواره داغ‌ترین بازار در میان سایر گروه‌های متراژی باشد و در این میان تفاوت محسوسی میان دوره رونق و رکود وجود ندارد. در حال حاضر با وجود اینکه تعداد معاملات کاهش داشته و احتمالا نسبت به مهرماه نیز ریزش دارد، اما همچنان مراجعه برای خرید آپارتمان‌های تا ۶۰ مترمربع در بازار بیش از دیگر گروه‌های متقاضی مسکن است. در عین حال تعداد آپارتمان‌های عرضه شده با قیمت‌های بیش از میانگین مورد انتظار در هر منطقه سبب شده بسیاری از مراجعه‌ها در آبان‌ماه به معامله منجر نشود و تعداد فایل‌های در صف انتظار فروش در این گروه متراژی نیز به نسبت حجم کل عرضه قابل توجه باشد.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


نشریه بیزینس ویک طی تحلیلی درباره وضعیت زندگی مالیکن مسکن در آمریکا نوشت ، علی رغم مشوق های مالی از سوی سیاستگذاران اقتصادی آمریکا بسیاری از بانکهای..



اندازه گیری عبارت است از سنجش کمیتی با واحدی قراردادی و استاندارد از همان کیفیت یکی از کارهای اساسی در تولید هر قطعه اندازه گیری می باشد زیرا در کار..



رضایت مشتری اولین و مهمترین گام در پیشرفت هر کسب و کار است. در این چند سطر بر آنیم تعریفی هرچند مختصر، از این موضوع ارایه دهیم.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5