اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

دو دسته قیمتی در بازار آپارتمان‌های لوکس‌متراژ


بررسی قیمت‌های پیشنهادی فروش آپارتمان‌های لوکس‌متراژ در بازار مسکن حاکی از وجود دو دسته قیمتی در این بازار است. تحقیقات میدانی از واسطه‌های ملکی نشان می‌دهد قیمت پیشنهادی یک گروه از آپارتمان‌های لوکس‌متراژ عمدتا نوساز یا زیر ۵ سال ساخت با افزایش قیمت پیشنهادی روبه‌رو شده‌اند اما یک گروه دیگر از این آپارتمان‌ها که علاوه بر ویژگی لوکس‌متراژ بودن، واجد امکانات لوکس از قبیل چند واحد پارکینگ، استخر، جکوزی داخل واحد، سالن ورزش و آمفی تئاتر هستند دچار افت قیمت شده‌اند.

مشاوران املاک می‌گویند قیمت پیشنهادی این املاک از ابتدا حبابی بوده و بعضا بیش از ۱۰ میلیون تومان افت قیمت پیشنهادی را در طول یکی، دو ماه اخیر تجربه کرده‌اند. علت این است که آنها پس از اوج‌گیری قیمت مسکن در اردیبهشت و خرداد امسال که میانگین قیمت معاملات نسبت به ماه‌های مشابه سال گذشته بیش از ۱۱۰ درصد رشد کرد، به فاز «تخلیه حباب قیمتی» در آستانه عمیق شدن رکود ورود کردند و در نتیجه قیمت پیشنهادی آنها همزمان با افت قیمت در عمده نواحی بازار، رو به کاهش گذاشت. در مقابل گروهی از این املاک که به لحاظ امکانات یا موقعیت قرارگیری الزاما در زمره املاک لوکس دسته‌بندی نمی‌شوند و صرفا به لحاظ متراژ، مساحتی بیش از ۱۵۰ مترمربع دارند و البته عمدتا نوساز هستند، در جریان روال متفاوت قیمت‌گذاری برخی از سازنده‌ها پس از تغییر قیمت سوخت، با افزایش جزئی قیمت فایل شده‌اند.

قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان های 150 متر مربع به بالا در تهران




موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


امروزه مشکلات شیشه به شدت ملموس بوده بطوریکه صنعت پنجره و جدارهای نورگذر ( Glazing ) روز به روز در حال پیشرفت جهت رفع این مشکلات می باشد و ویندوفیلم..



از لحاظ کیفی و همچنین از لحاظ قیمت، مهترین نقش در ساخت یک پنجره UPVC را پروفیل ایفا می کند. هر چقدر یک پروفیل با کیفیت و مرغوب باشد در آینده مشکلات..



وارن بافت (Warren Buffett) را برترین سرمایه گذار حال حاضر دنیا می دانند. مهارت های عجیب او در انتخاب سهام موفق، این میلیاردر خود ساخته را در صدر بهت..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5