اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

بازار اجاره مسکن، همچنان کم‌رمق


واسطه‌های ملکی می‌گویند بازار اجاره مسکن که از حدود دو ماه قبل کم‌رمق شده، همچنان در خواب زمستانی به سر می‌برد و تعداد قراردادهای اجاره جدید که نزد بنگاه‌ها منعقد می‌شود، بسیار اندک است.

کاهش تقاضای فصلی اجاره مسکن در زمستان، رخدادی هر ساله است اما امسال واسطه‌های این بازار آن را به مراتب شدیدتر از گذشته حس کرده و معتقدند چیزی که باعث شده تقاضای اجاره جدید در بازار مسکن کاهش یابد، سطح بالای قیمت‌های پیشنهادی است که سبب شده مستاجران تا حد ممکن با موجر یک سال گذشته خود بر سر اجاره سال آتی کنار بیایند و محل سکونت خود را تغییر ندهند. این در حالی است که شمار موجرانی که قصد به اجاره سپردن آپارتمان‌های خود را دارند، مانند هر سال بوده و میزان عرضه کاهش نیافته است. در این شرایط طبیعی است موجران ناگزیر به کاهش قیمت پیشنهادی هستند تا در مقصود خود برای اجاره دادن ملک موفق باشند. بررسی قیمت‌های پیشنهادی اجاره‌بها در مناطق مختلف تهران نیز موید همین واقعیت است که قیمت‌های پیشنهادی در بازار اجاره، بر خلاف تابستان به هیچ وجه حبابی نیست و حتی در برخی از مناطق مصرفی، به‌طور میانگین از اجاره‌بهای پیشنهادی نسبت به فصل گرم بازار اجاره، کاسته شده است. برخی واسطه‌های ملکی معتقدند نگرانی درباره شیوع کرونا نیز مزید بر علت شده و بسیاری از مستاجرانی که قصد جابه‌جایی دارند هم موقتا از جست‌وجو در بازار مسکن منصرف شده‌اند.

بهای پیشنهادی




موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


بازاریابی نا متناسب. هنگامی که شما تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار می گیرید به همان اندازه نیز به بازاریابی و فروش محصولات و خدمات آن فکر کنید. اگر..



پلکسی گلاس Plexiglass یا پلی متیل متاکریلیت Poly methyl methacrylate ترکیبی ترانسپارنت و ترموپلاست بوده که به عنوان شیشه در ساختمان ها مورد استفاد..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5