اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

وام مسکن ۱۵۰ میلیونی برای تولد فرزند سوم


نمایندگان مجلس تصویب کردند که خانوارهای فاقد مسکنی که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم شده یا می‌شوند ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کنند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات ۲۰ ساله است.
نمایندگان در جلسه علنی صبح دیروز (چهارشنبه) و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بخش هزینه‌ای بند (ه) تبصره ۱۶ را تصویب کردند.طبق این مصوبه، بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است در راستای اجرای بند (ت) ماده (۱۰۲) قانون برنامه ششم توسعه، از طریق بانک‌های عامل مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال از هر محل از جمله منابع سپرده‌های پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی به تفکیک، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانوار) با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله برای خانواده‌های فاقد مسکن که در سال ۱۳۹۹ یا ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم به بعد شده یا می‌شوند به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اقدام کند.
در جزء الحاقی این مصوبه آمده است: بانک مرکزی مکلف است در راستای اجرای بند (ث) ماده (۱۰۲) قانون برنامه ششم توسعه از طریق بانک‌های عامل مبلغ چهار هزار و ششصد میلیارد ریال از هر محل از جمله منابع سپرده‌های پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی به تفکیک نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانوار) با بازپرداخت حداکثر ۱۰ ساله برای خانواده‌های فاقد مسکن به شرح زیر اقدام کند:
۲-۱- خانوارهای صاحب دو فرزند تا سقف دو میلیارد ریال به هر یک از زوجین به میزان یک میلیارد ریال
۲-۲- خانوارهای صاحب یک فرزند تا سقف یک میلیارد و ششصد میلیون ریال به هر یک از زوجین به میزان هشتصد میلیون ریال
۲-۳- خانوارهای دو نفره(زوج و زوجه) تا سقف یک میلیارد ریال به هر یک از زوجین به میزان پانصد میلیون ریال اقدام کند.
نمایندگان همچنین در جلسه علنی دیروز بسته حمایتی مجلس برای تامین مسکن ایثارگران، رزمندگان و آزادگان را مصوب کردند.
نمایندگان در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بخش هزینه‌ای بند ز و بندهای الحاقی ۱ تا ۳ تبصره ۱۶ را نیز تصویب کردند.
طبق این مصوبه، دولت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلفند در اجرای ماده(۶۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(۲)، تسهیلات لازم برای تحقق هدف قانون مبنی بر تامین مسکن تعداد هفتاد هزار نفر مشمولان ماده(۳) مکرر قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تامین کنند. یارانه سود تسهیلات مذکور از ردیف ۱۳۱۶۰۰ جدول شماره(۷) این قانون تامین می‌شود.
در جزء الحاقی این مصوبه آمده است: ایثارگرانی که در سنوات گذشته از تسهیلات ارزان قیمت تا سقف دویست و پنجاه میلیون ریال بهره مند شده و تا پایان سال ۱۳۹۹ تسویه حساب کرده‌اند، به شرط خرید یا ساخت مسکن جدید از تسهیلات مسکن ارزان قیمت ایثارگری این قانون بهره‌مندشوند. یارانه سود این تسهیلات از ردیف مربوطه تامین می‌شود.همچنین براساس این مصوبه دولت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلفند در اجرای بند (الف) ماده(۸۹) قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و با رعایت ماده (۶۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) با معرفی سازمان رزمندگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تسهیلات لازم برای تحقق هدف قانون مبنی بر تامین مسکن پنجاه هزار نفر از رزمندگان دارای حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه و آزادگان با حداقل سه ماه اسارت را تامین کنند. یارانه سود تسهیلات مذکور از ردیف ۱۱۱۱۸۷ جدول شماره (۷) این قانون تامین می‌شود.این درحالی است که تا سقف ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی جهت تغییر کاربری شناورهای ترالر به کشتی‌های پشتیبانی صیادی به سازمان شیلات اختصاص می‌یابد.همچنین کلیه قوانین و مقررات مغایر با این تبصره در سال ۱۴۰۰ موقوف‌الاجرا است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


براى نصب استاندارد درب و پنجره هاى يوپى وى سى بايد به نكات زير توجه شود: ١-اندازه گيرى ساخت بايد از روى قاب انجام شود،در صورت درخواست مشترى موارد..



مراقبت از پنجره‌های PVC بسیار ساده است و کمترین میزان تلاش برای نگهداری آنها لازم است، اما با وجود این شرایط باید به صورت منظم آنها را نظافت نمود..



روابط متقابل بین پروژه های ساختمانی و آب و هوا دو جنبه کلی وجود دارد...



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5