اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

اثرگذاری رکود مسکن بر درآمد شهرداری


شهردار تهران در جریان تشریح کارنامه عملکرد این دوره مدیریت شهری، به کاهش حجم صدور پروانه‌های ساختمانی به لحاظ زیربنا اشاره کرد و گفت: در این دوره سعی شد سهم کسب درآمد از محل صدور پروانه‌های ساختمانی مغایر با اسناد بالادست کاهش پیدا کند.
کارشناسان شهری معتقدند بخش مهمی از کاهش درآمد شهرداری از این محل ناشی از سایه اندازی رکود بر بازار ساخت وساز و کاهش چشمگیر صدور پروانه‌های ساختمانی (مسکونی- تجاری) بوده است.
پیروز حناچی شهردار تهران با بیان اینکه ایجاد انضباط در ساخت‌وساز با هدف بازگشت به مسیر طرح جامع، به عنوان مهم‌ترین سند بالادستی و جلوگیری از فروش ظرفیت‌­های زیستی شهر مهم‌ترین محور اقدامات انجام شده در این دوره بوده، گفت: متراژ پروانه‌های صادره مسکونی از ۱۸۱ به ۶۶ میلیون مترمربع معادل ۶۴ درصد و زیربنای پروانه‌های تجاری صادره از ۳/ ۵به ۷/ ۱ میلیون مترمربع معادل ۷۰ درصد، طی این دوره چهارساله کاهش پیدا کرده است. وی ادامه داد: علاوه بر این تخلفات تعداد پروانه‌های مسکونی مغایر با دستور نقشه معادل ۶۳ درصد و مجموع طبقات مازاد در پروانه‌های مسکونی مغایر معادل ۷۴ درصد کاهش پیدا کرده است. به گفته حناچی بلندمرتبه­‌سازی از ۵۶۷ فقره به ۷۰ فقره معادل ۸۷ درصد افت داشت که بخش عمده­ای از آن نیز مربوط به توافقات دوره قبل بوده است. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به روند نوسازی بافت فرسوده اشاره کرد و افزود: نوسازی میانگین۶/ ۱ میلیون مترمربع سالانه (زیربنا) از بافت‌های فرسوده شهری مجموعا ۱۴۳۴۷ پلاک طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹، انجام شده است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


کسری از کلمات کلماتی هستند که احساس بدی به مشتری میدهند. ناخودآگاهی انسان نسبت به اين کلمات عکس العمل منفی نشان میدهد! تا جايی که ممکن است از اين..



یکی از روشهای زیباتر کردن خانه شما نصب جعبه گل یا همان FlowerBox در مقابل پنجره می باشد...



محققان پارک فناوری پردیس به ساخت دستگاه لایه نشانی مولکولی پرداخته که از جمله قابلیت های آن تنظیم میزان نور در پنجره و آینه هاست.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5