اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

تهران ظرفیت پذیرش تراکم را ندارد


عضو سابق شورای شهر تهران اجرای طرح تفصیلی را لازم و ضروری خواند و گفت: تراکم و تعداد طبقات در تهران به قدری زیاد شده که شهر دیگر توانایی پذیرش آن را ندارد.
افشین حبیب‌زاده اظهار کرد: اگرچه اعطای مجوز طبقات بیشتر باعث سودآوری برای شهرداری می‌شود، اما بهای گزافی دارد. سکونت جدید باید بر اساس طرح تفصیلی باشد. هرچه تراکم بیشتر شود نیاز به حمل و نقل شهری بیشتر می‌شود و بالطبع حجم ترافیک از ظرفیت معابر فراتر می‌رود که می‌تواند پیامدهای منفی زیادی برای کیفیت زندگی در تهران به دنبال داشته باشد.
وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری از نابودی باغات توسط مدیریت شهری گفت: شهرداری باید خود را پایبند به ملاحظات زیست‌محیطی در اعطای مجوز ساخت و سازها بداند؛ دامنه کوه‌ها جای ساخت و‌ساز نیست و باید با ساخت‌و‌سازغیرمجاز برخورد شود.
حبیب‌زاده با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر باید به سمت مردم محوری حرکت کنند، گفت: صاحب اصلی شهر مردم هستند و خدمات شورا باید در راستای نیاز آنها باشد.
وی با بیان اینکه کارگاه‌های پروژه‌های نیمه تمام که در شهر پراکنده هستند و باعث سلب آرامش مردم می‌شوند، باید مدیریت شوند، بر لزوم توجه به پروژه‌های کوچک‌مقیاس اشاره کرد و افزود: ‌با وجود اینکه توجه به پروژه‌های عمرانی و نگهداری از سازه‌های شهری در پایتخت لازم است، اما به عقیده من یکی از مهم‌ترین مسائل توجه به ظرفیت پیاده‌روهای تهران است. شورای پنجم ساخت پیاده رو‌ها را آغاز کرد اما این تازه گام‌های ابتدایی این پروژه است و نیاز به توسعه دارد.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


اگر بخواهید بیشترین بهره را از پنجره های UPVC خود ببرید؛ رعایت برخی از نکات باعث می شود، کارایی و عمر این پنجره ها بیش از پیش بالا رود ...



برای مقاوم سازی و تقويت درب و پنجره های دو جداره UPVC، از پروفيل های گالوانيزه (که اصطلاحا به آنها رینفورس هم گفته می شود) با ضخامت مناسب در داخل..



اگر در خیابان های حومه انگلستان قدم بزنید، متوجه خواهید شد که در ساخت اغلب خانه ها از در و پنجره های UPVC استفاده شده است...



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5