اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

افت و خیز شاخص کیفیت هوای پایتخت


در حالی که شاخص کیفیت هوای شهر تهران پس از ثبت آلوده‌‌ترین روز ۱۴۰۰ در اول آذر، طی دو روز اخیر روند کاهشی به خود گرفت و به تدریج از غلظت آلاینده‌های موجود در جو کاسته شد، پیش‌‌بینی‌‌ها حاکی است امروز آسمان تهران دوباره دودی خواهد شد.
شاخص کیفیت هوای تهران با رسیدن به ۱۶۵ واحد در ۲۴ ساعت منتهی به صبح روز اول آذر ماه رکورد آلوده‌‌ترین روز ۱۴۰۰ تاکنون را به ثبت رساند اما پس از آن به تدریج با گرم‌‌تر شدن هوا و کم‌‌اثر شدن پدیده وارونگی دما (اینورژن) تحت تاثیر این موضوع، از غلظت آلاینده‌های محبوس در جو کاسته شد. به این ترتیب شاخص کیفیت هوا در روز دوم آذر ۱۳۷ و دیروز (سوم آذر) ۱۱۰ واحد بود. اگرچه از شدت آلودگی هوا در دو روز گذشته کاسته شد اما از یک‌‌سو شاخص کیفیت هوا همچنان در محدوده «ناسالم برای گروه‌های حساس (۱۰۱ تا ۱۵۰ واحد)‌» قرار دارد و از سوی دیگر پیش‌‌بینی‌‌های صورت گرفته بر اساس وضعیت آب و هوای پایتخت و افزایش پایداری جوی حاکی از این است که امروز (پنج‌‌شنبه) آسمان تهران دوباره کدر خواهد شد.
همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از پنج‌‌شنبه شب به دنبال نفوذ زبانه سامانه بارشی، آسمانی نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده باران با احتمال وزش باد متوسط در دامنه‌ها و ارتفاعات در پایان هفته برای پایتخت مورد انتظار است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


میزان عايق بندي گرمايي پنجره دو جداره به فاصله دو شيشه بستگي دارد. اگر فاصله دو شيشه بسیار كم باشد، نفوذ گرمايي افزایش یافته و به طبع آن رسانايي گرم..



گروهی از محققان اروپایی با استفاده از فناوری نانو اولین اسپری را که تمام سطوح صاف را به پیل فتوولتائیک خورشیدی تبدیل می کند، ارائه کردند.



تزیینات پنجره عناصر بسیاری را برای تزیین و آراستن پرده، پرده کرکره و پانل می توان یافت که همگی بر جلوه پنجره می افزایند. اگر پنجره خانه شما دارای..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5