مدیر عامل : رضا حسینی
فعالیت: تولید پروفیل های یو پی وی سی
  تلفن : 04433745082
 آدرس : آذربایجان غربی، اورمیه، شهرک صنعتی فاز دوم توسعه، انتهای خیابان تلاش ۳
  وب سایت : http://uorwin.ir/

بازگشت به بالا
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره تهران
همگام با تخصصی شدن هرچه بیشتر نمایشگاه ها درکشورهای پیشرفته و صاحب صنعت نمایشگاهی، نمایشگاه های عمومی بکار خود پایان میدهند. امروزه نمایشگاه های تخصصی بسیار بیشتر مورد توجه کارشناسان،‌ متخصصین و بازدیدکنندگان قراردارند، چرا که نمایشگاه های عمومی بدلیل وسعت موضوعی و تعدد شرکت کنندگان و گروه های کالایی آنها، پاسخگوی نیاز مخاطبین و بازدیدکنندگان نیستند. بدیهیست با توجه به تغییرات شگرفی که پیشرفت علم و تکنولوژی در روند رشد صنایع و تولیدات ایجادنموده، هرروز شاهد نوآوری در تولید و بهبود کیفی کالاها هستیم. مسلماً حوزه های مرتبط با صنعت ساختمان نیز از این پیشرفت و نوآوری بی بهره نمانده اند بطوریکه دیگر نمیتوان تمامی این نوآوریها را در قالب یک نمایشگاه عمومی تحت عنوان کلی ساختمان به مخاطبین عرضه نمود.
به جرأت میتوان اذعان نمود که صنعت تولید در و پنجره در سالیان اخیر پیشرفتهای چشمگیر و حیرت انگیزی داشته است به گونه ای که امروزه از محدوده یک صنعت کارگاهی صرف خارج شده و با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات مدرن و سیستمهای نرم افزاری و اتوماسیون صنعتی،‌ به عنوان کالایی که محصول علم و فناوری است در اختیار مصرف کنندگان قرارمیگیرد.
خوشبختانه ورود تکنولوژی ساخت و تجهیز در و پنجره به کشور موجب شده که روند بهبود کیفی تولیدات داخلی نیز شتاب بیشتری بگیرد واز قابلیت رقابت با محصولات خارجی در سطح بسیار خوبی برخوردار باشند و درواقع زمینه و شرایط حضور اینگونه تولیدات در کنار نمونه های خارجی در یک مکان و تحت عنوان یک نمایشگاه کاملاً تخصصی فراهم شده است . هم اینک با توجه به گستردگی حوزه تولید در و پنجره در دنیا، در بیشتر کشورها شاهد برپایی نمایشگاه های تخصصی برای این محصولات هستیم به عبارت بهتر،‌ صنعت تولید در وپنجره و تجهیزات وابسته آنقدر ارتقاء و پیشرفت داشته که انگیزه کافی جهت برپایی نمایشگاه های تخصصی مستقل برای آن وجود دارد.














خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از آلتین پلیمر ایرانیان دارید، بفرمایید؟




Copyright © UpvcCenter Co., Ltd. 2010-2019. All rights reserved
طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت | نرم افزار سی آر ام | نرم افزار CRM | اتوماسیون اداری | نرم افزار CRM