مدیر عامل : رضا حسینی
فعالیت: تولید پروفیل های یو پی وی سی
  تلفن : 04433745082
 آدرس : آذربایجان غربی، اورمیه، شهرک صنعتی فاز دوم توسعه، انتهای خیابان تلاش ۳
  وب سایت : http://uorwin.ir/

بازگشت به بالا
پروفیل اوروین علاوه بر مزایای کلی درب و پنجره های UPVC با افزایش دقت و حساسیت خود در تهیه مواد اولیه و فرایند تولید این مزایا را افزایش و تقویت نموده که به شرح زیر توضیح داده شده است:
 1 - یکی از مهم ترین مزایای پروفیل اور وین یکسان بودن ضخامت کلیه دیواره های اصلی باهم و دیواره های کناری پروفیل ها با یکدیگر می باشد که منجر به تولید پروفیلی با کیفیتی بی نظیر و مقاومتی بالا خصوصا در برابر ضربه می شود.
 2- از ابتدای شروع به فعالیت کارخانه هیچ گزارش و یا شکایتی مبنی بر شل یا سفتی بیش از حد زهوارهای پروفیل های اوروین هنگام نصب دریافت نشده است. حال آن که یکی از مشکلات اصلی مونتاژکاران درب و پنجره های UPVC ، در هنگام جاانداختن زهوارها می باشد.
3- از دیگر مزایای پروفیل اوروین داشتن ناخن های بیرونی بلند در پروفیل فریم است، این ناخن ها برای اتصال پروفیل های کمکی مانند لوله و آداپتور و ... و نیز در صورت خطا در اندازه گیری در صورتی که پنجره ساخته شده از قاب خود تا اندازه ۱۴ میلی متر بزرگتر باشد قادر به جبران می باشد به این صورت که از ناخن های بیرونی فریم می توان با رنده کردن از هر طرف به مقدار ۷ میلی متر کوتاه کرد.
۴- لاستیک های ویژه پروفیل اوروین از دیگر مزایای قابل توجه می باشد. یکی از مشکلات مونتاژ کاران درب و پنجره های UPVCکوتاه شدن لاستیک پروفیل ها بعد از برش می باشد که مانع از جوش خوردن لاستیک در عملیات جوش می شود. علت کوتاه شدن لاستیک شل بودن لاستیک در کانال پروفیل می باشد.
اکثر کارخانجات پروفیل های UPVC لاستیک های (گسکت) دو جزئی را به صورت آماده خریداری می کنند و به همین دلیل کنترل دقیقی در تولید و ابعاد آن ندارند، از معایب دیگر لاستیک های آماده عدم آگاهی از مواد اولیه مصرف شده در تولید آن می باشد که خطر پوسیدگی و تغییر رنگ لاستیک ها را هم می تواند به همراه داشته باشد.
این شرکت برای حل این مشکل اقدام به خرید و راه اندازی یکی از بهترین خطوط لاستیک دوجزنی نموده است .
لازم به توضیح است که لاستیک های دوجزئی موجود در بازار از چند نوع مواد خام تولید می شوند:
 الف) نوع اول و ارزان قیمت آن بر پایه PVC بوده یعنی یکی از مشتقات PVC است و نسبت به سرمای هوا بسیار حساس می باشد و دچار ترک خوردگی می شود و برای سلامتی مضر می باشد .
 ب ) لاستیک های SBS که از لحاظ کیفیت از نوع اول بهتر بوده ولی در برخورد با نفت و ترکیبات آن بسیار سست و بی دوام می باشد.
 پ) ماده خام دیگر SEBS می باشد که دیگر ایراد SBS را نداشته ولی تمام مزایای آن را حفظ کرده است.
ت ) به روزترین ماده اولیه گسکت های دوجزئی TPV است که حافظ محیط زیست و قابل بازیافت می باشد.
لاستیک های TPV مقاومت بالایی در برابر تاشدگی و اشعه UV آفتاب در درازمدت دارند. لاستیک های تولید شده در کارخانه اوروین همگی از جنس TPV می باشند و گرانول های آن از کشور ترکیه خریداری می شوند.
 ۵ - یکی دیگر از نکات مورد توجه مونتاژکاران وزن درب ها در صنعت UPVC می باشد. چرا که در درب های با سایز و وزن بالا احتمال جدا شدن جوش پروفیل ها و خم یا تاب خوردن پروفیل ها وجود دارد. کارخانه اوروین به منظور افزایش تحمل پروفیل های درب، پهن ترین پروفیل های ساش درب را با پهنای ۱۱۶ میلی متر تولید نموده است.

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از آلتین پلیمر ایرانیان دارید، بفرمایید؟




Copyright © UpvcCenter Co., Ltd. 2010-2019. All rights reserved
طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت | نرم افزار سی آر ام | نرم افزار CRM | اتوماسیون اداری | نرم افزار CRM