اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

پروفیل‌های شرکت فن ‌پلاست توس مطابق با شرایط آب‌ و هوایی کشورهای CIS است


فن‌پلاست توس با مجموعه پیشرفته تکنولوژی و مواد و همکاری گسترده کارشناسان خارجی و داخلی و تحقیقات و تلاش گسترده و مداوم در امر تولید، محصولی را به بازار ایران و کشورهای منطقه عرضه کرده که نیاز محصولات «یو پی وی سی» کشورهای منطقه‌ را در بخش ساختمان برآورده خواهد ساخت.
مدیرعامل "شرکت فن پلاست توس":

پروفیل‌های تولیدی شرکت فن‌پلاست توس مطابق با شرایط آب ‌و هوایی کشورهای CIS است

شرکت" فن پلاست توس " از جمله شرکت های تازه تاسیس در زمینه تولید پروفیل uPVC وساخت در و پنجره  پروفیل uPVC مجهز به شیشه های عایق بندی شده دو و سه جداره است.  ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید از شناخته شده ترین سازندگان معتبراروپای غربی خریداری شده و بر اساس برنامه ریزی تولید از بهترین مواد اولیه و قطعات و یراق آلات در تولید پروفیل و ساخت در و پنجره استفاده خواهد شد.

 مدیران شرکت امیدوارند بتوانند با ارائه محصولات با کیفیت عالی و قیمتی با صرفه ، علاوه بر جلب رضایت مشتریان خود ، گامی در راستای اهداف کلان کشوردر جهت صرفه جویی و استفاده بهینه از انرژی و همچنین حضور پرقدرت در بازارهای صادراتی بردارند.

درباره فعالیت و برنامه های این شرکت برای حضور در بازار کشورهای “cis” با مهندس حسین طوسی مدیرعامل "
شرکت فن پلاست توس" به گفت و گو پرداخته ایم که در ادامه می خوانید.

فعالیت "
شرکت فن پلاست توس" از چه سالی آغاز شده و در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

شرکت فن پلاست توس از سال1384(2005میلادی) به دنبال تحقیق و مطالعه گسترده و مشاوره های فنی کارشناسی تشکیل شد . گروه مهندسان و کارشناسان این شرکت با هدف تحول و نوآوری در مصالح و در پنجره ساختمان تحقیقات خود را در داخل و خارج از کشور آغاز کردند .

 اصولا هدف این شرکت بسط و توسعه تکنولوژی جدید در صنعت مصالح ساختمان خصوصا در، پنجره، پانل و سایر ملزومات ساختمانی است برای تحقق این هدف پس از تحقیقات گسترده در تکنولوژی جدید این محصولات در سراسر دنیا نحوه انتقال تکنولوژی و هماهنگی آن با شرایط اقلیمی ایران و سایر کشورهای منطقه که به‌لحاظ تاریخی و هنری بسیار نزدیک هستند مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از مسایل مهم مورد بررسی طراحی خاص تولیدات پروفیل‌های در و پنجره و پانل «یو پی وی سی» فن‌پلاست توس وهماهنگی‌ آن در ساخت در و پنجره مناسب با معماری این کشورهاست. برای تحقیق این منظور علاوه بر مشخصات فنی پروفیل «یو پی وی سی» و تطبیق آن با استاندارد" RAL 716Z " که استاندارد
 تعریف شده این محصول در اروپاست. مساله طراحی و ظرافت پروفیل که لازمه ساخت در و پنجره‌های زیبا و مناسب با معماری و سلیقه مصرف‌کنندگان رعایت شده است.

 ویژگی اصلی محصولات شما چیست؟

برای تحقق اهداف فوق با مطالعه و تحقیقات جدی که در مورد آخرین پیشرفت های تکنولوژی در زمینه تولید و ساخت پروفیل و در پنجره "یو پی وی سی" در کشورهای پیشرفته صنعتی و بررسی و مقایسه کمپانی های سازنده ماشین آلات این صنعت در کشورهای اروپائی انجام گرفت درنهایت کمپانی کراس مافای (KRAUSS MAFFI) در آلمان ، گراینر ( greiner) در اتریش و الوماتک (elumatec) در آلمان برای سفارش و خرید ماشین آلات مورد نیاز این صنعت انتخاب شد و بدین ترتیب
شرکت فن پلاست توس با این کمپانی ها وارد مذاکره شد و ماشین آلات مورد نیاز برای خطوط اکستروژن و تولید پروفیل، "یو پی وی سی"  و ساخت و مونتاژ در و پنجره از این محصول را خریداری کرد . برای تامین مواد اولیه نیز از محصولات معروف‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده این مواد در کشورهای اروپایی استفاده شده است.

همزمان طراحی برای شکل ظاهری و کیفیت بالای قالب های مورد نیاز با در نظر گرفتن اصول زیبایی و ظرافت ، معماری و طراحی داخلی و نمای خارجی ساختمان هماهنگ با اصول زیبایی شناسی و با الهام از سبک معماری و هنرهای سنتی شرقی و ایرانی ، انجام گرفت که منجر به طراحی وسفارش قالب های متعدد و متنوع پروفیل مورد نیاز انواع در و پنجره برای هر نوع ساختمان شد.

علت وسواس و دقت گروه کارشناسان
شرکت فن پلاست توس با صرف هزینه و وقت زیاد این بود که علاوه بر ارائه آخرین تکنیک و کیفیت ساخت درو پنجره "یو پی وی سی" به مهندسان و آرشیتکت های کشور پاسخگوی نیاز و سلیقه های مت



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


upvc و مواد تشکیل دهنده آن



ساخت درب و پنجره های PVC از نوع سخت در سال ۱۹۶۰ در اروپا آغاز شد . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید درب و پنجره های چوبی آهنی و آلومینیومی..



بیست سال پیش وقتی که زمزمه های آغاز به کار سیستم کاداستر در کشور به گوش رسید، این پرسش مطرح بود که آیا مخالفتهای برخی آقازاده ها و مفسدان، اجازه پیش..



  • اگرمطلبی که فن پلاست توس منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  فن پلاست توس
  •   شرکت: فن پلاست توس
  •   مدیر عامل:مهندس حسین طوسی
  •   فعالیت:تولید کننده پروفیل upvc
  •   تلفن: 88711826-88711831-88729449(021)
  •   فکس :88701193-021
  •   آدرس:تهران - خ مطهری .خ میرزای شیرازی . خ ناهید. پ 25 . ط 4
  •   تلفن کارخانه :37775650-026
  •   فکس کارخانه :37775649-026
  •   آدرس:شهرك صنعتي اشتهارد
  •    وب سایت:http://www.fanplast.ir

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از فن پلاست توس دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5