اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

متقاضیان مسکن‌ویژه فعلا 1700 نفر


مدیرکل سازمان مسکن‌وشهرسازی استان تهران اعلام کرد: طی هفته گذشته در مدت 6 روز ثبت‌نام از متقاضیان طرح مسکن‌ویژه، 1700 نفر با اسم‌نویسی در بانک‌مسکن مبلغ اولیه 20 میلیون تومان را پرداخت کردند.
تقی رضایی همچنین از ادامه ثبت‌نام در این هفته برای بقیه متقاضیان و شروع فاز دوم ثبت‌نام تکمیلی برای گروه اول از امروز خبر داد و گفت: این افراد باید از امروز با ورود به سامانه Tehran.maskanmehr.net تمامی اطلاعات خواسته‌شده در سامانه را تکمیل کنند. وی به خبرگزاری‌مهر افزود: پس از تکمیل اطلاعات، برای اینکه این اطلاعات خوداظهاری متقاضی منظور شود از نسخه پایانی پرینت بگیرند و پس از امضا و اثرانگشت آن را اسکن کرده و دوباره درسامانه قرار دهند. وی در خصوص موضوع مالکیت بعد از سال 84 افزود: متقاضیانی که از تاریخ 1 فروردین 84، مالکیتی به نام خود یا همسرشان داشته باشند یا اینکه نقل و انتقالی انجام داده باشند شامل این طرح (مسکن ویژه شهر تهران) نمی‌شود.
رضایی تصریح کرد: حتی اگر هم‌اکنون مالکیت ساختمان برای آنها نباشد اما اگر وام مسکن به نام آنها بوده باشد یا اینکه نقل و انتقال را ثبت نکرده باشند نمی‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند زیرا برای ما مدرک مهم است و باید مدرک ارائه شده معتبر باشد.




موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


میزان مصرف انرژی پنجره ای که مقاومت حرارتی آن بیشتر باشد مناسبتر است و بطور کمی میزان مقاومت حرارتی پنجره به عوامل زیر بستگی دارد...



هدف از تدوین این استاندارد ارائة روشهای آزمون نفوذپذیری پنجره های باز شو در برابر جریان هوا می باشد که در دیواره های خارجی نصب می گردند . این استاند..



بنرهای تبلیغاتی (Banner) در ابعاد گوناگون و همچنین فرمت های مختلف ، ترکیبی از تصاویر و متون تبلیغاتی هستند که برای هدایت خریداران از وب سایت های دیگ..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5