اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

تعویق تعیین قیمت‌جدید مسکن‌مهر


انبوه‌سازان که به خاطر افزایش قیمت مصالح در نتیجه نوسانات اخیر هزینه‌ها در ساخت و سازهای مسکن مهر دچار مشکلات اساسی شده بودند، با تثبیت قیمت‌ها و روبه‌رو شدن قیمت برخی مصالح با سیر نزولی با دردسر تازه تری روبه‌رو شدند.
در حالی که افزایش قابل توجه قیمت مصالح طی شش ماهه اول امسال، بسیاری از کارگاه‌های ساخت مسکن مهر را به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآورده است، کمتر از یک ماه گذشته انبوه سازان با دولت وارد مذاکره برای افزایش قیمت ساخت شدند تا از این طریق بتوانند سربار هزینه‌ای کارگاه‌های ساخت را جبران کنند. اما، با تثبیت قیمت و کاهش نرخ برخی از مصالح ساختمانی در نتیجه سیر نزولی قیمت ارز، مذاکرات انبوه‌سازان با دولت برای تعیین قیمت جدید ساخت مسکن مهر، یکبار دیگر به تعویق افتاد.
رییس کانون سراسری انبوه سازان در این باره به خبرگزاری مهر گفت: تا زمان ثبات بازار تعیین افزایش قیمت در مسکن مهر انجام نمی‌شود. ایرج رهبر افزود: ظرف روزهای اخیر قیمت فولاد از 2500 تومان برای هر کیلوگرم به 2000 تومان کاهش یافته است و تا زمانی که بازار مصالح به ثبات قیمتی نرسد نمی‌توان رقم دقیق افزایش قیمت مسکن مهر را محاسبه و تعیین کرد.
رییس کانون سراسری انبوه‌سازان با اشاره به نوسان قیمت‌ها در هر روز گفت: اگر چند روز پیش قیمت‌ها را تعیین می‌کردیم‌، الان که با کاهش قیمت روبه‌رو هستیم، بازهم باید در قیمت‌ها تغییراتی ایجاد می‌شد که نیاز به تصمیم‌گیری دوباره داشت.
رهبر با اشاره به اینکه هر روز نمی‌توان قیمت جدیدی را اعلام کرد، گفت: به دنبال مذاکراتی که با مسوولان انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که پس از ثبات در قیمت‌ها، نرخ‌های جدید مسکن مهر را تعیین و اعلام کنیم.
وی با بیان اینکه قیمت مصالح در روزهای اخیر 20 درصد کاهش داشته است، گفت: در مورد متقاضیانی که واحدهای آنها در مرحله نازک کاری است باید بگویم این واحدها تا دو یا سه ماه دیگر تکمیل می‌شوند که تا آن زمان هم قیمت‌های نهایی مشخص و به آنها اعلام می‌شود.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


اکثر مردم بر این تفکرند که اجرای مبحث 19 مقررات ملی ساختمان سبب افزایش هزینه‌های ساختمان می‌شود و این در حالی است که چنانچه این مبحث در ساختمان بدرس..



upvc و مواد تشکیل دهنده آن



لاستیک‌های درزگیر نقش مهمی در عایق بندی صوتی و حرارتی پنجره دارند، انتخاب درست نوع لاستیک از لحاظ انعطاف پذیری، دوام در مقابل عوامل جغرافیایی و ترک..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5