اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

حدود 30 درصد ساختمانهای مسکونی نیاز به مقاوم سازی دارند


یک استاد دانشگاه معتقد است: بررسی های صورت گرفته بر روی وضعیت پایداری واحدهای مسکونی کشور نشان می دهد که حدود 30 درصد آنها نیاز به مقاوم سازی دارند تا در برابر زلزله های با قدرت شش ریشتر پایداری داشته باشند...
مرتضی حسینعلی بیگی روز یکشنبه در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات بتن، اظهار داشت: سهم واحدهای مسکونی که از نظر طراحی وضعیت مناسبی دارند بیش از 50 درصد است و وضعیت بقیه واحدها را با اقدامات اندک می توان بهبود بخشید.
عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، افزود: به دلیل رعایت نکردن اصول صحیح ساخت بتن، حمل آن، ریختن غیراصولی بتن و نگهداری نامناسب سازه سبب شده که آنها در برابر زلزله شش ریشتری مقاومت لازم را نداشته باشند.
وی لزوم همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان را با وزارت مسکن وشهرسازی برای تولید صنعتی بتن در کشور ضروری دانست و افزود: ساخت وساز کشور باید به دست مهندسان سپرده شود.
به گفته بیگی، چشم انداز 20 ساله بتن و صنعت مربوط به تولید آن باید در جهت رسیدن به توسعه پایدار طراحی شود و برای ارتقا کیفیت، دوام و طول عمر سازه های بتنی باید برنامه ریزی جدی در این بخش صورت گیرد.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: برای توسعه پایدار، حفظ منابع و سرمایه های ملی اعم از بناهای مهم، ساختمانها، پلها و سدها به چشم انداز صنایع ساخت وساز شهری و عمرانی نیاز داریم.
وی اضافه کرد: دستگاه های ذیربط باید از مهندسان عمران که از تجربه و تبحر لازم برای مدیریت، اجرا و نظارت بر پروژه های ملی برخوردارند، استفاده نمایند.

منابع : ایرنا


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


1- برای شرکت خود یک نام و لوگوی خاص انتخاب کنید. 2-روی محصولات خود تبلیغات گسترده انجام دهید تاجای که در تمام نقاط اینترنت نام شما و محصولات شما..



طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتر..



امروزه با پيشرفت تكنولوژي و پوشش دادن لايه‌هاي بسيار نازك روي شيشه ـالبته با تجهيزات بسيار پيشرفته ـ شيشه‌هايي توليد مي‌گردد كه تا حد زيادي كاستي‌ها..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5