اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
تصویب دو فوریت طرح کنترل اجاره‌بها

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت بررسی «طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی» موافقت کردند.



تاوان پول‌پاشی در بازار اجاره

سیاست انحرافی برای تنظیم بازار اجاره که پارسال، هم نتیجه عکس داد و هم مستاجران مشمول حمایت، از آن محروم ماندند، مجددا تکرار می‌شود.



رواج جابه‌جایی بین منطقه‌ای میان مستاجران تهرانی

جابه‌جایی بین منطقه‌ای میان مستاجران تهرانی رواج زیادی پیدا کرده و به نظر می‌رسد امسال این شکل از جابه‌جایی‌ها بیشتر از پارسال رخ دهد.



مسکن یا خدمات سکونتی؟

برخی مدیران شهری بر این باورند که با ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده، می‌توانند سرانه‌های مناطق جنوبی شهر را بهبود ببخشند و این در حالی است که نه تنها خانه‌‌سازی ارتباط مستقیمی با تامین سرانه‌های شهری ندارد، بلکه حتی در صورتی که ملاحظات لازم درباره میزان بارگذاری در محله‌ها صورت نگیرد، می‌تواند به کمبود سرانه‌ها نیز دامن بزند.



جزئیات احراز «شرط سکونت» در طرح نهضت ملی مسکن

شرط سابقه سکونت پنج‌‌ساله برای ثبت‌‌نام در طرح نهضت ملی مسکن برای مهاجران از کلان‌شهرها به سایر شهرهای کشور به یک سال تقلیل یافت.



چالش کمبود فایل برای خریداران آپارتمان‌‌های نقلی

تعداد آپارتمان‌‌های نقلی فایل شده برای فروش در بازار مسکن به حدی اندک است که متقاضیان خرید این آپارتمان‌‌ها به امید افزایش عرضه پس از ماه رمضان، ناگزیر به صبر و انتظار شده‌‌اند.



بودجه مناسب برای خرید نخستین خانه چقدر است؟

هر چند حضور خانه اولی‌‌ها در بازار مسکن بسیار کمرنگ و تعداد آنها در برخی نواحی تقریبا صفر است، اما مختصات خرید نخستین خانه را می‌توان با مطالعه بودجه و شرایط معدود جست‌وجوگران از این دست در بازار مسکن دریافت.



جنس فروشنده‌های واقعی بازار مسکن

اگرچه تمایل به فروش در بازار مسکن کاهش یافته و دست کم طی یک هفته سپری شده از سال کاری جدید، تعداد فروشنده‌های جدید در بازار مسکن انگشت‌‌شمار بوده است، اما به نظر می‌‌رسد یک گروه از فروشنده‌ها که از سال گذشته قصد فروش داشته‌‌اند، به معامله اصرار دارند و قصدی برای انصراف ندارند.



اولتیماتوم به مالکان مسکن مهر

شبکه بانکی به مالکان مسکن مهر درباره شروع فرآیند بازپرداخت وام دریافت شده برای این واحدها اولتیماتوم داد.



حجم بالای عرضه آپارتمان‌‌‌های نقلی و سالخورده

بررسی فایل‌‌‌های موجود در بازار مسکن پایتخت نشان‌‌‌دهنده افزایش حجم عرضه آپارتمان‌‌‌های نقلی و سالخورده در نواحی مختلف شهر است.



افزایش فایل‌های «رهن کامل» در بازار اجاره تهران

تمایل به سپرده‌گذاری در بانک‌ها سبب افزایش تمایل به انعقاد قراردادهای اجاره آپارتمان در قالب «رهن کامل» شده است.



دو آمار متضاد از مسکن دولتی

روز گذشته دو آمار درباره تعداد واحدهایی که در طرح خانه‌‌سازی دولتی در حال ساخت است و تعداد واحدهایی که برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند، منتشر شد که کاملا با یکدیگر متضاد است.



ظرفیت‌‌های شهر برای تامین مسکن

تامین مسکن مناسب برای زندگی همیشه موردتوجه سیاستگذاران بوده است. دولت سیزدهم با شعار ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی وارد عمل شده و در پی برنامه‌‌ریزی برای تحقق این وعده است.



سهم بافت‌‌‌فرسوده از زمین دولتی

مجلس سهم بافت‌‌‌فرسوده از اراضی دولتی در سال آینده را تعیین کرد.



تنوع عرضه آپارتمان در بازار مسکن

فایل‌های عرضه شده برای فروش در بازار مسکن اسفندماه دامنه متنوعی از قیمت و متراژ را پوشش می‌دهند و اکنون در بازار مسکن برای پاسخ به هر سلیقه‌ای، فایل فروش وجود دارد.



بازار ملک پس از ورود شهرداری

طرح مسکن‌‌‌سازی شهرداری بعد از طرح مسکن‌‌‌سازی دولتی کلید خورد.



آمار باقی‌‌‌مانده‌‌‌های مسکن مهر

بر اساس یک آمار مستند، بیش از ۲۴۶‌هزار مسکن مهر شهری تکمیل نشده در کشور وجود دارد که ضرورت دارد تکمیل آن‌‌‌ در دستور کار ویژه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.



فهرست قیمت آپارتمان‌‌های نقلی در تهران

قیمت‌‌های پیشنهادی فروش آپارتمان‌‌های نقلی عرضه‌شده در بازار مسکن تهران در بهمن نسبت به اواخر دی تقریبا بدون تغییر بوده است.



معمای شکست دولت در ۲ هدف ملکی

محتوای تازه‌‌‌ترین گزارش مستمر دیوان محاسبات کشور از اجرای بودجه ۱۴۰۰ در ۱۰ ماه نخست امسال نشان می‌دهد دولت در دستیابی به ۲ هدف ملکی خود شکست خورده است.



بزرگراه‌سازی علیه مترو؟

تهران بعد از حدود ۱۰سال دوباره با «ابرپروژه»های فاقد اولویت مواجه شد.



1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5