اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
شش روز آلوده در تهران

در حالی ‌شاخص کیفیت هوای پایتخت طی ‌پنج روز منتهی به پایان روز دوشنبه، در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس و همه گروه‌ها قرار داشته که دیروز (۲۲ تیرماه) نیز ناسالم برای گروه‌های حساس بود و تداوم این شرایط تا امروز همراه با کاهش دما در سطح استان تهران ‌پیش‌بینی شد.



نمره دولت در بخش مسکن

رئیس‌جمهور روز گذشته در حالی که در برنامه تحویل بخشی از واحدهای مسکونی «دولتی‌ساز» حضور یافته بود، از خانه‌سازی دولتی انتقاد و اذعان کرد کار دولت خانه‌سازی نیست، بلکه تسهیل‌گری برای ساخت مسکن است.



آمار رشد اجاره‌بها در ۱۴۰۰

اولین آمار رسمی از میزان رشد اجاره‌بها در سال ۱۴۰۰ در مناطق شهری کشور منتشر شد.



شهردار مدنظر شورای جدید

اعضای منتخب مردم تهران در ششمین دوره شورای شهر، پس از بحث و بررسی، برگزاری چندین جلسه اختصاصی، فرآیند انتخاب شهردار تهران را تعیین کردند. در این فرآیند، پس از بررسی شرایط اولیه نامزدهای بالقوه، به ارزیابی هر یک از نامزدها بر مبنای ۱۰ شاخص پرداخته شده و پس از مباحثه جمعی، برای هر شاخص، به فرد مورد بررسی امتیاز داده خواهد شد.



گران قیمت‌های بازار مسکن

آپارتمان‌های کم‌سن و جوان طی روزهای گذشته گران‌قیمت‌ترین فایل‌های بازار خرید و فروش مسکن در شهر تهران را تشکیل داده‌اند.



حس سازنده‌ها در ماه انتخابات

تازه‌ترین نظرسنجی از سرمایه‌گذاران ساختمانی که در آخرین ماه بهار، همزمان با ایام منتهی به انتخابات انجام شده است، از تقویت حس مثبت آنها به آینده حکایت دارد.



پاییز املاک کشوری چگونه گذشت؟

تازه‌ترین گزارش مرکز آمار از تحولات بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها در کشور طی پاییز ۱۳۹۹ از رشد ۱۱۳درصدی قیمت مسکن نسبت به فصل مشابه سال ۱۳۹۸ حکایت دارد.



نیاز پایتخت به ۱۰ هزار اتوبوس

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: ‌تهران به ۱۰ هزار اتوبوس و ۲ هزار واگن مترو نیاز دارد.



مجوز دقیقه نودی فروش فوری ملک در شهرداری

یک عضو شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه شهرداری در ماه جاری دو لایحه مجوز معامله املاک را به‌صورت فوریت‌دار و خارج از تشریفات قانونی به صحن آورده است، گفت: بهتر نیست شهرداری مصوبات قبلی شورا را اجرا و تکمیل کند؟



کارت سبز مالیات بر عایدی سرمایه؟

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روز گذشته به صراحت اعلام کرد: «معافیت‌ها در قانون مالیات بر عایدی سرمایه به قدری زیاد در نظر گرفته شده که می‌توان گفت اغلب اقشار جامعه حتی به این مالیات نزدیک نمی‌شوند، چه رسد به اینکه مشمول مالیات شوند.»



«واگن‌سازی تهران» فعال می‌شود؟

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تامین منابع مالی برای تزریق به کارخانه واگن‌سازی تهران، گفت: با فعالیت این کارخانه ۱۰۰۰ جوان مشغول به‌کار می‌شوند و از همه مهم‌تر سالانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ واگن می‌تواند وارد چرخه ریلی تهران شود.



اولین تصمیم پارلمان ششم برای باغات تهران

عضو راه‌یافته به پارلمان ششم پایتخت از تغییر مصوبه خانه باغ خبر داد.



محدوده میانی خط ۶ متروی تهران تکمیل شد

معاون شهردار تهران با اشاره به تکمیل محدوده میانی خط ۶ متروی تهران با افتتاح ایستگاه شهرک آزمایش، سه خواسته مهم مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل پایتخت و توسعه آن را با رئیس‌جمهور مطرح کرد.



ارزان‌ترین و گران‌ترین دستمزد در ساخت مسکن

مرکز آمار ایران در گزارشی ارزان‌ترین و گران‌ترین دستمزدها در ساخت مسکن را اعلام کرد.



تغییرات زمستانی اجاره ‌بها اعلام شد

تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران از وضعیت اجاره‌بها که مربوط به بازه فصل زمستان ۱۳۹۹ است، حاکی از افزایش ۷/ ۳۳ درصدی میانگین اجاره‌بها نسبت به یک سال پیش از آن است.



خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی برای تهران

برابر اعلام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، تا پایان هفته جاری ۱۶۰ میلیارد تومان از منابع تبصره ۱۹ بودجه دولت به شهرداری تهران بابت خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی، پرداخت خواهد شد.



وام ۷۰ میلیونی برای مستاجران پایتخت

وزیر راه وشهرسازی از تمدید مصوبه اجاره‌بها در ستاد مقابله با کرونا همزمان با افزایش سقف وام اجاره مسکن برای مستاجران خبر داد.



ثبت‌نام فاز جدید مسکن ملی در ۲۰۰ شهر

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در بیش از ۲۰۰ شهر کشور خبر داد و مهلت ثبت‌نام را یک هفته اعلام کرد.



به‌روزرسانی مرکز عملیات اضطراری شهر تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از توسعه و به‌روز‌آوری زیرساخت انتقال منابع تصویری (سوئیچینگ) مرکز عملیات اضطراری(EOC) شهر تهران خبر داد.



مدل مطلوب احیای بافت فرسوده

مدیران ارشد حوزه شهرسازی و معماری شهرداری تهران بر این باور هستند که هنوز یک مدل درست شهرسازی برای نوسازی بافت‌های فرسوده نداریم.



1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5