اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
درخواست از استانداری درباره مهار آلودگی

عضو شورای شهر تهران درباره عدم اجرای مناسب قانون هوای پاک از سوی ۱۸ دستگاه مسوول انتقاد کرد و گفت: قرارگیری تهران در صدر چند شهر آلوده جهان زیبنده مردم و جایگاه بین‌المللی ما نیست.



نصب دوربین در ۱۴ نقطه حریم پایتخت

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در ۱۴ نقطه ورودی حریم شهر تهران، دوربین‌های نظارتی هوشمند «متحرک ۳۶۰ درجه» و نیز دوربین‌های «ثابت» با هدف رصد محدوده و گلوگاه‌های حریم با همکاری سازمان فناوری ارتباطات شهرداری تهران نصب خواهد شد.



نقدی بر «قانون جهش تولید مسکن» از منظر آمایش سرزمین

قانون جهش تولید مسکن مشتمل بر پنج فصل، ۲۵ ماده و ۳۲ تبصره در ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ابلاغ شد.



اما و اگرهای برخورد با زباله‌جمع‌کن‌ها

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از پیگیری برای برخورد با زباله جمع‌کن‌های غیرمجاز خبر داد.



پاشنه آشیل ساخت یک میلیون مسکن

برنامه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی برای چهار سال متوالی در حالی در آستانه اجرایی شدن قرار گرفته است که رئیس کمیسیون عمران مجلس پاشنه آشیل اجرای این طرح را معرفی کرد.



آمار ساختمان‌های بسیار پرخطر تهران

براساس آمارها به‌طور میانگین حدود هشت درصد افزایش سالانه در نرخ حریق‌های ساختمانی در شهر تهران مشاهده می‌شود و حدود ۲۵ درصد از کل حریق‌های پایتخت را آتش‌سوزی‌های ساختمانی (Indoor) تشکیل می‌دهند.



تابستان، بدون هوای «پاک» سپری شد

هوای ‌پایتخت طی تابستان امسال ۲۲ روز آلوده بود که از این میان آلاینده «ازن» ۱۷ روز و «ذرات معلق کوچک‌تر از ۵/ ۲ میکرون» پنج روز هوای پایتخت را آلوده کردند؛ ضمن اینکه آسمان تهران در هیچ یک از روزهای سه ماهه تابستان «پاک» نبود.



۶۴۲ روز برای یک پروانه ساختمانی

روز گذشته همزمان با تصویب طرح الزام شهرداری به کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی، شورای شهر تهران اعلام کرد: میانگین زمان صدور پروانه ساختمان در سال ۹۹ معادل ۶۴۲ روز بوده است.



غایب بزرگ قانون جهش تولید مسکن

قانون جهش تولید مسکن حاوی دست‌کم هشت ماده قابل تامل از سوی مجلس شورای اسلامی برای اجرا به رئیس دولت سیزدهم ابلاغ شد.



از ۴ خط جدید مترو چه خبر؟

مدیرعامل شرکت متروی تهران درباره سرنوشت احداث خطوط جدید مترو توضیحاتی ارائه کرد.



پیش‌بینی کاهش کیفیت هوا

پیش‌بینی‌های شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران از کاهش کیفیت هوا در روز شنبه - امروز- حکایت دارد.



وعده غیرتورمی برای یک میلیون مسکن

وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد: ساخت یک میلیون مسکن در سال را با روش‌های غیرتورم‌زا تامین مالی خواهیم کرد.



هشدار کارشناسی درباره آلودگی هوا

پیش‌بینی کم‌بارشی و هشدار نسبت به مشکل تامین سوخت گاز طبیعی برای صنایع و نیروگاه‌ها در فصل سرد سال، باعث به وجود آمدن پرسش‌هایی درباره استفاده از سوخت‌های مایع ‌پرگوگرد از جمله مازوت و تشدید آلودگی هوا طی ماه‌های آتی شده است.



سرنوشت زباله حجیم تهرانی‌ها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران درباره سرنوشت پسماندهای حجیم در شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.



حال وخیم اتوبوسرانی در تهران

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از فرسودگی ۷۲ درصد از اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی تهران خبر داد و این در حالی است که تهران با کمبود ۶ تا ۹ هزار دستگاه اتوبوس نیز روبه‌رو است.



تهران ظرفیت پذیرش تراکم را ندارد

عضو سابق شورای شهر تهران اجرای طرح تفصیلی را لازم و ضروری خواند و گفت: تراکم و تعداد طبقات در تهران به قدری زیاد شده که شهر دیگر توانایی پذیرش آن را ندارد.



ورود ۵۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.



اقدامات ترافیکی در آستانه سال تحصیلی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای شروع سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.



بازار مسکن به چه سمتی می‌رود؟

بازار معاملات مسکن در شرایطی همچنان در وضعیت رکودی قرار دارد که در عین حال میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در پایتخت در میانه تابستان نسبت به تیرماه ۳ درصد رشد کرد.



کارنامه ارتفاع آلاینده‌های هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در تازه‌ترین گزارش خود ارتباط لایه مرزی یا عمق اختلاط (PBL) با رفتار آلاینده‌ها و تاثیر این کمیت هواشناسی بر کیفیت هوای شهر تهران را در یک بازه زمانی دو ساله مورد بررسی قرار داد.



1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5