اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
اوج‌گیری دوباره آلودگی گوگرد

شاخص آلودگی هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۶۹ رسید. این شاخص البته برای ساعاتی از روز گذشته به بیش از ۱۷۳ رسید.



جایزه پایتخت به ملک‌بازها

دو گروه «موج‌سوار» در بازار ملک بابت آنچه «هزینه‌زا شدن رکود کرونا» عنوان شده است، از «بودجه پایتخت» امتیاز می‌گیرند. بودجه تهران با کسری بیش از ۳۰ درصدی روبه‌رو شده است.



کدخوانی از آینده بازار مسکن

ورود بازار معاملات مسکن به فاز رکود همزمان با کاهش محسوس سطح قیمت‌های پیشنهادی و قطعی فروش مسکن در ماه پایانی پاییز، گزینه‌های محتمل‌تری درخصوص سمت وسوی بازار مسکن تا پایان سال را پیش روی فعالان و متقاضیان این بازار قرار می‌دهد.



پایان سانسور بازار مجازی

نیاز فوری معاملات مسکن به محرک دیجیتالی ۸ منظوره



سهم آپارتمان‌های میانسال از بازار معاملات پایتخت

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد: بیشترین حجم واحدهای عرضه شده به بازار مسکن مناطق مختلف شهر تهران به آپارتمان‌های میانسال اختصاص دارد.



تورم اجاره‌بها در دوربرگردان

تورم اجاره‌بهای مسکن در خزان بازارها، تغییر مسیر داد و نزولی شد. آمار رسمی از روند رشد اجاره‌بها در کشور نشان می‌دهد سرعت رشد هزینه اجاره‌نشینی در فصل سوم ۹۹ کاهش یافت.



اجاره‌نشینی در مناطق مصرفی پایتخت

پرمعامله‌ترین مناطق پایتخت از منظر اجاره‌نشینی مورد بررسی قرار گرفت. مناطق ۴ و ۵ تهران به‌عنوان پرمعامله‌ترین مناطق پایتخت محسوب می‌شوند؛ وضعیت اجاره‌نشینی در این مناطق نشان می‌دهد اجاره‌بهای پیشنهادی از سوی موجران این مناطق تقریبا نسبت به ماه گذشته ثابت مانده است.



وضعیت بودجه متقاضیان اجاره مسکن

آخرین بررسی‌ها درخصوص وضعیت بودجه غالب متقاضیان اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مصرفی نشان می‌دهد به‌طور متوسط این گروه از متقاضیان با بودجه نقد ۲۰۰ میلیون تومانی به جست و جوی واحدهای مسکونی استیجاری در بازار مشغول هستند.



آپارتمان‌های در محدوده میانگین قیمتی پایتخت

به بهانه اعلام میانگین قیمت معاملات صورت گرفته در شهر تهران از سوی بانک مرکزی، آخرین وضعیت قیمت‌ها بررسی شد. بانک مرکزی دو روز پیش گزارش تحولات بازار مسکن در آذرماه را منتشر کرد که بر اساس آن میانگین قیمت معاملات واحدهای مسکونی در مناطق بیست و دوگانه تهران ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شد.



ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های دودزا در تهران

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا گفت: «پلیس راهور از تردد موتورسیکلت‌های دودزا در تهران جلوگیری می‌کند.»



ندانم‌کاری برای مسکن‌ کم‌درآمدها

دولت در حالی اخیرا اقدام به برگزاری جلساتی به منظور تدوین سند جدید برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی کرده است که این سوال هم‌اکنون وجود دارد که چه مشکل یا مشکلاتی در سند قبلی وجود داشته که برای برطرف کردن آن قرار است سند جدیدی برای بهبود شرایط بدمسکن‌ها تدوین شود؟



معمای قیمت مسکن در جنوب

شاهد اعلام میانگین قیمت عجیب ۵/ ۲۳ میلیون تومانی به ازای هر متر مربع آپارتمان در کلان‌شهر اهواز ازسوی مسوولان بخش مسکن بودیم.



سردرگمی مالکان در قیمت‌های پیشنهادی

مشاوران املاک مناطق مختلف پایتخت با اشاره به کاهش قابل توجه حجم معاملات خرید و فروش عنوان می‌کنندکاهش حجم معاملات موجب شده تا محدوده قیمتی مناطق به راحتی مشخص نباشد.



بازار ملک مناطق لوکس‌نشین

بررسی وضعیت بازار معاملات خرید و فروش در مناطق لوکس‌نشین از افزایش عمق رکود در این بازار خبر می‌دهد.



آپارتمان‌های نزدیک به میانگین قیمتی پایتخت

وضعیت بازار مسکن در پایتخت با قیمت‌های پیشنهادی «نزدیک به میانگین قیمتی اعلام شده برای شهر تهران» مورد بررسی قرار گرفت.



رهن و اجاره نوسازها در پایتخت

رهن و اجاره واحدهای مسکونی برای متقاضیان املاک نوساز در بین فایل‌های پیشنهادی از سوی موجران در مناطق مختلف قابل جست‌وجو هستند.



محدوده قیمتی املاک متوسط متراژ پایتخت

بررسی آخرین فایل‌های فروش برای واحدهای مسکونی «متوسط متراژ» در برخی آگهی‌های ملکی از تنوع این فایل‌ها به لحاظ قیمتی در مناطق مختلف شهری پایتخت حکایت دارد.



رهن پیشنهادی مسکن در تهران

بازار اجاره واحدهای مسکونی شهر تهران این روزها با تنوع قابل قبولی از فایل‌ها همراه است، هر چند هم‌اکنون تقاضا برای اجاره به دلیل قرار داشتن در فصل سرد سال، کمتر از سایر فصول است.



نامه انتقادی به شورای‌عالی شهرسازی

پس از چندین‌ماه ‌سرانجام پافشاری‌ها درخصوص لغو طرح محدودیت افزایش ارتفاع در جماران به سرانجام رسید و شورای‌عالی شهرسازی به‌صورت محرمانه طرح جدید ویژه جماران را ابلاغ کرد.



هزینه نگهداری پارک‌های تهران

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در بودجه شهرداری ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ میلیارد تومان هزینه رسیدگی به فضای سبز پایتخت می‌شود، گفت: عمده این هزینه‌ها صرف پرسنل می‌شود.



>     
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
20  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5