اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
شناسایی اصول مواد اولیه ساخت درب و پنجره UPVC

یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره های ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد.سبکی وزن، خمش پذیری، عدم اشتعال، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح صیقلیانعطاف پذیری در کاربردهای متعدد پلیمر مزبور ر به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است.



خصوصیات و ویژگی های شیشه های دوجداره

شیشه دو جداره از بهم چسباندن یک یا چند قالب شیشه ای موازی برای به وجود آوردن یک واحد غیر قابل نفوذ تشکیل می شود و اصل آن برای به وجود آوردن محفظه ای همگن از هوای خشک یا با گاز که ما بین یک یا چند جداره شیشه پر می شود استوار است محفظه خالی همگن در بین دو شیشه با استفاده از پروفیل آلومینیومی ظریف که از ماده رطوبت گیر پر شده است ایجاد می گردد.



سابقه ای 200 ساله شیشه دو جداره

آنچه به عنوان شیشه های دو جداره شناخته می شود سابقه ای 200 ساله دارد. شیشه های دو جداره در ابتدا به صورت غیر صنعتی و با ساده ترین امکانات کارگاهی تولید می شدند همگام با دستیابی به تکنولوژی در چند دهه اخیر دگرگونی عظیمی در ساخت شیشه های دو جداره بوجود آمد. دستگاههای حمل اتوماتیک، میزهای برش استاندارد، شستشوی مکانیزه، بوتیل زن، استفاده از رطوبت گیر و عایق پلی سولفاید و تزریق گاز آرگون بین لایه شیشه سبب تولد نسل تازه ای از شیشه های دو جداره شد.



آشنایی با پروفیل های UPVC

UPVC ماده ی اولیه ساخت پروفیل در و پنجره های مدرن می باشد که مخفف کلمات Unplasticised Poly Vinyl Chloride است این ماده نوعی ترموپلاست متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است که در فرایند تولید آن مواد ضد احتراق، ضربه گیر، پرکننده، کمک کننده روان کننده های داخلی و خارجی و رنگ های صنعتی نیز به دو ماده اصلی اضافه شده و ماده جدید که دارای خواص فیزیکی و شیمیایی بوده و غیر پلاستیکی است بدست می آید.



نصب استاندارد درب و پنجره هاى يوپى وى سى

براى نصب استاندارد درب و پنجره هاى يوپى وى سى بايد به نكات زير توجه شود: ١-اندازه گيرى ساخت بايد از روى قاب انجام شود،در صورت درخواست مشترى موارد حتما صورتجلسه گردد. ٢-ايجاد بادخور جهت تزريق مواد درزبندى،تراز كردن قاب و جلوگيرى از تحت فشار بودن پنجره



لاستیک های درزگیر

لاستیک‌های درزگیر نقش مهمی در عایق بندی صوتی و حرارتی پنجره دارند، انتخاب درست نوع لاستیک از لحاظ انعطاف پذیری، دوام در مقابل عوامل جغرافیایی و ترک برنداشتن از مهمترین عوامل در عایق بندی بالای پنجره می باشد. بهترین نوع لاستیک ها به ترتیب کیفیت عبارتند از: 1. EPDM 2. TPE یا TPV 3. سیلیکون



مشخصات گالوانیزه

گالوانیزه استارکچر اصلی پنجره دوجداره upvc بوده و به هیچ وجه و در هیچ شرایطی برای پروفیل‌ها قابل حذف نیست. وظایف گالوانیزه در تصویر زیر به اختصار توضیح داده شده است.



اجزای تشکیل دهنده پنجره

پنجره دوجداره upvc استاندارد از چندین بخش اصلی تشکیل شده که در این تصویر به نمایش گذاشته شده است. پروفیل Upvc گالوانیزه لاستیک درزگیر یراق الات شیشه دوجداره



استفاده از یراق آلات مناسب در پنجره های Upvc



12 مزیت برای استفاده از درب و پنجره upvc

امروزه اتلاف انرژی یکی از مهمترین مسائل کشورهای جهان است با وجود اینکه برخی از کشورها از جمله کشور ایران از نظر منابع انرژی بسیار غنی میباشند،اما با توجه به اینکه این منابع محدود و پایان پذیر هستند،استفاده نا مناسب از آن میتواند صدمات جبران ناپذیری را به چرخه اقتصاد وارد نماید. در این خصوص بخش ساختمان با داشتن سهم حدوداً 35 درصدی در مصرف انرژی یکی از صنایعی است که سهم بالایی را در این زمینه به خود اختصاص داده است.شایان ذکر است که 40%از اتلاف انرژی ساختمان از طریق پنجره ها صورت میگیرد که این مسئله استفاده از پنجره و شیشه های عایق را ضروری مینماید.



ابداع پنجره های فیلتر کننده صدا

تیمی از مهندسان کره جنوبی پنجره‌ای را ابداع کرده‌اند که سر و صدای بیرون را فیلتر اما هوای تازه را به درون منزل وارد می‌کند.



راه‌کارهای مناسب نصب پنجره در ساختمان برای صرفه جویی در هزینه و انرژی

آیا تاکنون به طرز قرارگیری پنجره خانه‌های محله خود دقت کرده‌اید؟ اوج نگرانی در نصب پنجره خانه‌ها، کاهش دید افراد بیرون از خانه است که مبادا ساکنین خانه را با زیر جامه مشاهده کنند مخصوصاً در کشور ما که پنجره خانه‌های شهری در ارتفاع مناسب نصب می‌گردد تا نسبت به خانه‌های روبرو یا کلاً بیرون از خانه دید کافی نداشته باشند. ولی مسئله فقط پوشیدگی و کاهش دید نیست.



میزان انتقال صدا از پنجره های دو جداره

بحث صدا و ایزولاسیون یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نوع پنجره و متعلقات آن می‌باشد که مخصوصاً در کلان شهرها و مناطق پر صدا این مهم پر رنگتر می‌گردد. پس لازم است در ابتدا شناختی اجمالی بر روی فاکتورها و آیتم‌های اثرگذار آن پیدا کرده تا با آگاهی نسبت به انتخاب نوع محصول قدم برداریم.



شیشه های لمینت و انواع آن

شیشه‌ی لمینیت، ترکیبی شبیه به ساندویچی تشکیل شده از یک لایه‌ی میانی پلاستیک پلی‌وینیل‌بوتیرال است که با دو یا تعداد بیشتری لایه‌ی شیشه احاطه شده است. لایه‌ی PVB از مواد شیمیایی و اوراق مکانیکی ساخته می‌شود.



اجتناب از خطر آسیب‌دیدگی ناشی از شکسته شدن شیشه‌ها

شیشه می‌تواند یک ماده‌ی خطرناک باشد:هنگامی که شیشه‌ می‌شکند، می‌تواند تراشه و ذرات خطرناک را تشکیل دهد. برای جلوگیری از خطر آسیب‌های ناشی از شیشه‌های شکسته، شیشه‌های ایمنی با تکنولوژی بالا در اشکال مختلف و چند لایه در دسترس است که بسیاری از آنها می‌توانند در پنجره‌های دوجداره استفاده شوند



شيشه‌هاي پوشش‌دار، كنترل‌كننده انرژي Low-E

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و پوشش دادن لايه‌هاي بسيار نازك روي شيشه ـالبته با تجهيزات بسيار پيشرفته ـ شيشه‌هايي توليد مي‌گردد كه تا حد زيادي كاستي‌هاي شيشه معمولي را مخصوصاً در رابطه با اتلاف و كسب انرژي حرارتي خنثي مي‌كند در عين حال تامين نور مرئي را كه از خواص اصلي شيشه مي‌باشد حفظ مي‌نمايد



نکات مفیدی راجع به نظافت پنجره‌های PVC:

مراقبت از پنجره‌های PVC بسیار ساده است و کمترین میزان تلاش برای نگهداری آنها لازم است، اما با وجود این شرایط باید به صورت منظم آنها را نظافت نمود به خصوص شیشه را. چرا که رسیدگی صحیح، دوام و استفاده‌ی طولانی مدت را تضمین می‌نماید.



10 استراتژی مهم برای بازاریابی و تجارت

1- برای شرکت خود یک نام و لوگوی خاص انتخاب کنید. 2-روی محصولات خود تبلیغات گسترده انجام دهید تاجای که در تمام نقاط اینترنت نام شما و محصولات شما مطرح باشد. 3- .....


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
  • بازدید: 5439

انواع و خصوصيات شيشه دوجداره

سيستم شيشه دو جداره شامل دو يا چند لايه شيشه که به طور موازي در فواصل مساوي از يکديگر قرار گرفته اند و توسط اسپيسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده اند . در فضاي بين شيشه ها هوا يا گازهاي خاص بدون رطوبت ( آرگون يا کريپتون ) با فشاري تقريباً مساوي با هواي بيرون وجود دارد . در شيشه دو جداره غالباً از اسپيسرهاي آلومينيمي استفاده مي شود که درون اسپيسر را با ماده رطوبت گير پر مي کنند که اين ماده سبب جذب رطوبت هواي مابين دو شيشه مي گردد و توسط مواد درزگير مناسب ، کاملاً آب بندي شده است . در صورت استفاده از شيشه دو جداره و پنجره هاي عايق مي توان در ازاي هر مترمربع V به ميزان ?? مترمکعب گاز در سال صرفه جويي کرد . علاوه بر کاهش مصرف انرژي و سر و صدا ، محيط زيست پاکيزه تري نيز خواهيم داشت .



فروش محصولات از طریق اینترنت



1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5