اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
اصول بازاریابی پیامکی

همان گونه که می دانید یکی از روش های جذب مشتریان احتمالی و ترغیب آنها به خرید محصول یا خدمات شما اسال پیامک های تبلیغاتی برای آنها است . میزان اثر پذیری و تاثیر تبلیغات پیامکی بسیار بالا است تاحدی که برای بعضی از کسب و کار ها ابزاری حیاتی برای بازاریابی و فروش به حساب می آید برای به کار گیری ابزار و روش های جدید بازاریابی باید علم آنها وجود داشته باشد در غیر این صورت نتیجه ای جز تلف کردن سرمایه ، وقت و انرژی برای مان نخواهد داشت در استفاده از پیامک های تبلیغاتی یا همان sms مارکتینگ نیز باید اصول و قواعدی رعایت گردد که درزیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم امیدوار مفید و کارگشا باشد .



چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم

در اغلب شرکت ها تیم های بازاریابی گروهی از مشتریان احتمالی را شناسای کرده آنها را برای پیگیری بیشتر به تیم فروش ارجاع می دهند ، بخشی از این مشتریان احتمالی به مشتری و مشتریان وفادار و بخشی دیگر از چرخه مشتریان شرکت خارج می شود. اگر کار شناسان شرکت شما درصد کمی از این مشتریان احتمالی را می توانند به جمع مشتریان وفادار اضافه کنند خواندن این مقاله می تواند برای شما مفید باشد . اگر مشتریان احتمالی شما جزئی از بازار هدف شما و یا درواقع خریدار محصولات و خدمات شما نباشند باشد، تیم فروش شما با تعداد زیادی از مشتریان احتمالی که مطمئنا مشتری احتمالی نخواهند بود دست به گریبان و در این بین به واسطه شلوغی و تعداد زیاد مشتری احتمالی نادرست ، مشتریان احتمالی واقعی را نیز از دست خواهند داد ، قطعا 10 مشتری احتمالی واقعی بهتر از 100 مشتری احتمالی نادرست است


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
  • بازدید: 6023

بررسی 10دلیل از دلایلی که مشتریان از شما خرید نمی کنند

در این بخش ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند. دلایل زیر به شما کمک می کنند تا استراتژی بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی خود را بازنگری کنید.



چند اشتباه رایج در بازاریابی های تلفنی

نباید از تجارت تلفنی بگریزید. سعی کنید مکالمه ای کاملا ساختار یافته داشته باشید. به این ترتیب فروش تلفنی جذاب خواهد بود و باعث پیشبرد اهداف و تجارت شما خواهد شد.



اصول طراحی یک بنر تبلیغاتی موثر

بنرهای تبلیغاتی (Banner) در ابعاد گوناگون و همچنین فرمت های مختلف ، ترکیبی از تصاویر و متون تبلیغاتی هستند که برای هدایت خریداران از وب سایت های دیگر به صفحه ای خاص( و یا صفحه ی اصلی وب سایت) به کار می‌روند.



در مقابل جنگ قیمت در بازار ایران چه کار کنیم ؟

جنگ هایی که بر سر قیمت صورت می گیرد هرگز طرف پیروزی ندارد، اما تعداد خیلی معدودی از شرکت ها و برندها به دلیل وجود مجموعه ای از توانمندی های استراتژیک و بازاریابی در چنین رقابت هایی در کوتاه مدت به پیروزی دست پیدا می کنند اما نباید فکر کنند که تداوم دارد.



اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

ديريت روابط با مشتريان عبارت است از مجموعه گام‏هايي که به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان برداشته مي‏شود. CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح CRM با مفهوم امروزي آن از دهه 1990 پديد آمد و در قالب يک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مديريت ارزشمندترين ارتباطات با مشتريان تدوين شد. مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان كمك مي‌كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط با مشتريانش را مديريت كند.



چگونه يك آگهی خوب بنويسيم و يك فروش موفق را تجربه كنيم

کسری از کلمات کلماتی هستند که احساس بدی به مشتری میدهند. ناخودآگاهی انسان نسبت به اين کلمات عکس العمل منفی نشان میدهد! تا جايی که ممکن است از اين کلمات استفاده نکنيد ولی اين تاکيد نبايد دست و بال شما را ببندد! از اين کلمات میتوانيد در قسمتهايی از آگهی که در مورد رقيبان مشتری بالقوه شما است يا واقعيتهايی که سهلانگاريهای ديگران (مثلا دولتها) به سر شرکتها آورده است استفاده کنيد. در ضمن در تيتر آگهی میتوانيد از ترس خواننده استفاده کنيد. مثلا بنويسيد "10 اشتباه خطرناکی که ديگر نبايد انجام دهيد!



تبلیغات و اهداف آن

درجهان کنوني، وضعيت جديد، بازار ما را بر آن مي دارد که به هدف تبليغات بينديشيم. امـــروزه مشاوران و دست اندرکاراني که برنــامه هاي تبليغاتي را ترسيم مي کنند، دريافته اند که سطح آگهي دهندگان از تبليغات به طرز چشمگيري افزايش يافته، اين درحالي است که آگهي دهندگان نمي دانند براي دستيابي به تاثيرگذارترين تبليغات به چه ابزاري نيازمندند: صرف بودجه بيشتر در رسانه ها، طراحي جذاب و منحصربه فرد آگهي، يا برخورداري از هدفي روشن و مشخص در تبليغات؟ امروزه ما در عرصه بازاريابي با واقعيتهاي جديدي مواجهيم: بازارها به بازارهـــاي کوچکتري تقسيم شده اند، مصـــرف کنندگان در دسته هاي متعدد و متنــــوع تـــري قرار گرفته اند، سليقه مصرف کنندگان دائماً دستخوش تغيير و تحول است و آنان همچون گذشته به يک محصول مشخص وفادار نمي مانند. همچنين تعداد رقبايي که به دنبال سهم بيشتري در بازار هستند درحال افزايش است، درعين حال ميزان بودجه لازم براي به دست آوردن جايگاهي شايسته در بازار به نسبت گذشته افزايش يافته و همچنان روبه ازدياد است.



چهار ویژگی کارمندان خارق‌العاده

مطالعه نظرات میلر به مدیرانی پیشنهاد می‌شود که مسئول استخدام کارمندان جوان هستند، اما افراد جویای کار هم می‌توانند درس‌های مهمی از او بیاموزند.


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
  • بازدید: 5388

قانون طلایی کسب و کارها چنین است خود را جای مشتری بگذارید

راز موفقیت در کسب و کارها را می توان در یک جمله خلاصه کرد: ((مشتریان خود را خوشنود کنید.))کلید آینده کسب و کار شما به میزان ایجاد چنین تجربه ای برای مشتریان بستگی دارد، یعنی خوشحال کردن دوباره و دوباره مشتریان و مصمم ساختن آن ها برای ادامه همکاری با شما.هیچ چیز مانند تعهد کل اعضای شرکت برای خوشنودسازی مشتریان ، نمی تواند رضایت و وفاداری آن ها را برانگیخته و خرید های مجدد را بیبشتر کند.چنین تعهدی کلید دریافت این عکس العمل است: ((این شرکت فوق العاده است.))


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
  • بازدید: 6318

شش روند نوظهور در بازاریابی که نباید از آنها چشم‌پوشی کرد

درکتاب مارکتینگ. نوشته‌ی فیلیپکاتلر پدر علم نوین بازاریابی جهان، می‌خوانیم که بازاریابی حداقل از سه‌ گذر تاریخی عبور کرده است. فلسفه بازاریابی عصر اول یا بازاریابی.1 این بود که مشتریان به کالاها وخدمات، نیازمند هستند؛ اما این کالاها کمتر در دسترس آنها قراردارد. در این عصر مشتری حق انتخاب چندانی نداشت؛ تا آنجا که هنری‌فورد، بنیانگذار خودروسازی‌ فورد، در جمله‌ای جالب توجه و طنزآمیز می‌گفت:" هر مشتری می‌تواند خودرویی به رنگ دلخواه خود داشته باشد، مادامی که این رنگ سیاه باشد." لذا در عصر اول بازاریابی، تمام تاکید بر محصول بود.


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲
  • بازدید: 5794

upvc چیست؟

upvc و مواد تشکیل دهنده آن



چگونه CRM، فروش شما را متحول می کند؟

یکی از مسائلی که برای فروشنده از اهمیت بالایی برخوردار است، سازماندهی و همچنین پیگیری صحیح رسیدگی به فرصت های فروش محصولات است. یک نرم افزار CRM به فروشنده امکان ثبت و مدیریت برنامه ها، ایمیل ها و یادداشت ها را در یک مکان متمرکز می دهد. در کنار این ویژگی ها، شما با استفاده از یک CRM می توانید زمان انتشار اطلاعیه های خود را ثبت کرده و از طریق CRM از آنها مطلع شوید. در حقیقت CRM به فرآیند های کاری شما نظم می بخشد و مستقیما روی فروش محصولاتتان تاثیر مثبت می گذارد.


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
  • بازدید: 5976

pvc  چیست ؟

پلی وینیل کلراید (PVC) عبارت پی وی سی و وینیل بطور رایج نه تنها با مرجع پلیمر بلکه برای همه موادی که پلی وینیل کلراید یک سازنده آنست استفاده می‌شود. پلی وینیل کلراید پلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است .در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی ست


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
  • بازدید: 6355

رضایت مشتری چیست؟

رضایت مشتری اولین و مهمترین گام در پیشرفت هر کسب و کار است. در این چند سطر بر آنیم تعریفی هرچند مختصر، از این موضوع ارایه دهیم.



چطور وفاداری مشتریتان را بدست می‌آورید؟

اجازه دهید آماری به شما اعلام کنم. بیش از 50 درصد از مشتریان حاضرند 20 تا 25 درصد قیمت بیشتری بپردازند تا نام تجاری مورد علاقه‌شان را بدست آورند؛ قبل از این‌که به نام تجاری دیگری روی آورند.


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲
  • بازدید: 6003

بهشت بازاریابی کجاست ؟ و چرا بازاریابان به بهشت می روند ؟

بهترین و مشهورترین مدیران جهان در هنگامی که به اوج شکوفایی و بالندگی دوران کاری خود و شرکتشان رسیده اند در مصاحبه با خبرنگاران یک نکته را به طور مشترک یادآوری کرده اند . آنها با افتخار از دورانی صحبت می کنند که آنها را به عنوان یک بازاریاب می شناخته اند . آنها تنها به این دلیل این نکته را مخفی نمی کنند چون آنها نیز از همین شیوه به این موفقیت رسیده اند ؛ یک ضرب المثل ژاپنی می گوید : پروانه نباید فراموش کند روزی کرم بوده است .


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲
  • بازدید: 5628

بازاریابی هنر نفوذ بر ذهینیت ها

برای رسیدن به مرحله ای که یک بازدید کننده تبدیل به مشتری شود، هنر بازاریابی روشهای زیادی را در اختیار ما قرار داده که بی شمار می باشند و هر لحظه ایده ای نو به این روشها اضافه می شود. نکته جالب اینکه بازاریابی از جمله مشاغل پردرآمد در دنیا می باشد شرکت های بزرگی مانند گوگل، ایبی، آمازون در مدتی بسیار کوتاه توانسته اند به شرکتهای متمول دنیا تبدیل شوند، از مزیتهای ویژه این حرفه،کاربر بودن به جای سرمایه بر نبودن آن است و تخصص حرف اول و آخر را می زند.


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
  • بازدید: 6475

بازاریابی تلفنی

طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتـری تلاش می کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائزاهمیت است به طوری که بنگاه می تواند مشتری را بشناسد و نیاز او را بداند و در راستای کسب رضایت مشتری با نگرش برد دوجانبه حرکت کند. یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از تلفن علاوه بر نکات پیش گفته در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک می کند. در این مقاله به بازاریابی تلفنی و مهارتهای لازم برای نیل به موفقیت درمذاکرات تلفنی پرداخته شده است.


  • انتشار دهنده: upvccrm
  • سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
  • بازدید: 6020

1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5