اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
افت قیمت مسکن در منطقه ۷ تهران

اگرچه قیمت‌های پیشنهادی اصطلاحا «تند» در مورد آپارتمان‌های نوساز واقع در بافت مصرفی منطقه ۷ هنوز میان فروشندگان رواج دارد، اما افت قیمت در مورد آپارتمان‌های چند ساله کاملا محسوس است. منطقه ۷ تهران یکی از مناطقی است که شامل دو بافت متفاوت است.



ادامه افت قیمت پیشنهادی آپارتمان‌‌ در تهران

آپارتمان‌های عرضه شده در بازار مسکن اغلب با قیمت‌های کاهش یافته نسبت به یکی، دو ماه گذشته در بازار آبان‌ماه فایل شده‌اند و این یعنی روند افت قیمت پیشنهادی مسکن در تهران همچنان ادامه دارد.



ریشه‌یابی چرخش تورم مسکن

افت قیمت ملک در ۱۰ منطقه تهران، عامل چرخش تورم مسکن پایتخت در اولین ماه پاییز مشخص شد. قیمت مسکن در تهران بعد از دو ماه کاهش ماهانه پی در پی، در مهر ماه کمتر از یک درصد افزایش یافت



حال ناخوش هفت شاخص مسکن

وضعیت ناخوش ۷ شاخص کلیدی بازار مسکن با هدف آسیب‌شناسی سیاست‌ها تصویر شد. حسین عبده‌تبریزی با ارائه نتایج یک مطالعه درباره اوضاع بازار ملک در جمع گروهی از کارشناسان و جمعی از سیاست‌گذاران اعلام کرد: بازار مسکن ایران در مقایسه با ۹۴ کشور به لحاظ دو شاخص «استطاعت خرید خانه» و «طول انتظار برای صاحب‌خانه شدن»، به ترتیب در جایگاه ۶۷ و ۹۰ قرار دارد. این بازار همچنین به لحاظ هزینه مسکن خانوار، جمعیت اجاره‌نشین و کارکرد بازار زمین، با شرایط مطلوب فاصله زیادی دارد



6 ریسک خرید خانه های نوسازها

محدوده‌ای از بازار معاملات که واحدهای مسکونی تازه‌ساز در آن عرضه می‌شود در معرض 6 ریسک خرید قرار دارد که مهم‌ترین آن، سطح قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها است. واحدهای کلیدنخورده هنوز همچون سایر آپارتمان‌ها تغییر قیمت پیدا نکرده‌اند. از طرفی، غالب بساز و بفروش‌ها تحت تاثیر نظارت ضعیف شهرداری، ساختمان‌هایی را که هنوز پایان‌کار برایشان صادر نشده است با متراژهای غیرواقعی و به شکل ناقص در قالب ساختمان آماده برای فروش فایل کرده‌اند.



افت قیمت مسکن طی دو ماه گذشته

تغییرات کاهشی قیمت مسکن در تهران الگوی تازه به خود گرفته که بیانگر پیامد «جهش متفاوت» قیمت‌ها طی دو سال اخیر است. شهریور امسال برای دومین ماه پیاپی، تورم ماهانه مسکن در تهران منفی شد



مقاومت بی‌فایده برای کاهش قیمت نوسازها

در حالی که افت قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های مسکونی در اغلب گروه‌های سنی املاک از ماه گذشته آغاز شده است، سازنده‌ها و مالکان آپارتمان‌های نوساز همچنان در برابر پیوستن به این روند قیمت‌گذاری مقاومت می‌کنند.



آغاز ساخت طرح ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور

با آغاز هفته دولت، ثبت‌نام برای دریافت مسکن در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که به صورت پایلوت از استان کرمان آغاز شده، نقطه شروع رونق‌دهی به ساخت و ساز محسوب می‌شود؛ با توجه به شروع این پروژه، رشد ۲۵ درصدی پروانه‌های ساختمانی، افت معاملات و انتظار برای کاهش قیمت‌ها افق بازار مسکن امیدوارکننده شده است



ساخت‌خانه‌های اجاره‌ای

ساخت مسکن استیجاری در شهرهای بزرگ توسط شهرداری‌های کشور، مهم‌ترین موضوعی بود که شهرداران کلانشهرها را گردهم آورد.



شیوه‌های خانه‌دار شدن مردم بدون استفاده از سرمایه‌گذاری انبوه‌ساز

کارشناسان معتقدند راهکارهای موفق ساخت مسکن مثل مسکن ویژه، باید در مقیاس‌های وسیع‌تر توسعه پیدا کند تا با تولید انبوه مسکن، گامی برای ساماندهی بازار مسکن برداشته شود.



تسهیلات ۷۵ میلیون تومانی به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

در طرح ملی مسکن متقاضیان می‌توانند زمین‌های خود را برای ساخت ارائه دهند و تسهیلات ۷۵ میلیون تومانی دریافت کنند.



سه‌گانه قیمت‌شکن در بازار مسکن

کاهش ماهیانه قیمت در مناطق میانی، افت ۷۸ درصدی معاملات و افزایش ۲۵ درصدی ساخت و ساز، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را پیش روی بازار مسکن پایتخت قرار داده است.



ارائه تسهیلات به سازندگان راهی برای کاهش قیمت مسکن

با ارائه تسهیلات به سازندگان علاوه بر اینکه ساخت و ساز رونق می‌یابد، باعث کاهش قیمت مسکن نیز می‌شود.



دولت برای رکود آینده مسکن چه برنامه‌ای دارد؟/ کاهش ۵۰درصدی تولید مسکن طی چند سال اخیر

قیمت مسکن پس از آن‌که سر به فلک کشید، ظاهرا با توقف رشد در کلانشهرها مواجه شده و حالا دولت باید برای رکودی که کارشناسان زمان آن را چهار تا پنج سال عنوان می‌کنند برنامه داشته باشد؛ تولید مسکن استیجاری، شکستن قیمت زمین و ارایه مشوق به سازندگان از جمله پیشنهادات کارشناسی است.



طرح ویژه مسکن بانک ملی، کلید ورود به بازار مسکن

طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران علاوه بر شکل گیری یک بازار رقابتی در بازار پرداخت تسهیلات مسکن، گزینه های متعددتری از روش های تامین مالی خرید یا ساخت مسکن را پیش روی متقاضیان بازار قرار داده است تا با برخورداری همزمان از سود سپرده و تسهیلات خرید و ساخت مسکن، کلید خانه آروزهایتان را در دست بگیرید.



احیای رقابت ساختمانی با فرمان قضایی

مسیر اتصال ارائه‌دهندگان خدمات مهندسی به سازنده‌ها و مالکان متقاضی ساخت مسکن با صدور فرمان قضایی برای بازگرداندن فضای رقابتی به حوزه خدمات مهندسی، برای سومین بار طی سه سال گذشته تغییر کرد. با توقف بخشنامه معرفی مهندس ناظر ساختمان از مسیر سازمان نظام مهندسی از سوی دیوان عدالت اداری، حق انتخاب مهندس ناظر برای سازنده‌های مسکن بار دیگر به رسمیت شناخته شد.



وام مسکن را به مصالح ساختمانی بدهیم

یک کارشناس حوزه کار معتقد است کارگران زمانی می‌توانند صاحبخانه شوند که به جای ارزش افزوده زمین تنها هزینه آماده سازی زمین را بپردازند. او تاکید کرد که وام‌های مسکن باید به جای فرد به ساخت و ساز و مصالح ساختمانی داده شود.



ساخت و سازهای مناطق سیل‌زده با سرعت بیشتری دنبال شود

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: با توجه به اینکه باران‌ در فصل‌های آینده در پیش است، باید تلاش کنیم تا عملیات ساخت و ساز ساختمان‌های جدید در مناطق سیل‌زده با سرعت بیشتری دنبال شود تا سیل‌زدگان با مشکل خاصی روبرو نشوند.



پنج طرح ساماندهی که نتوانست بازار تهران را نجات دهد

یک کارشناس دفتر توسعه محلی بازار بزرگ تهران با تقسیم طرح‌های تهیه شده برای ساماندهی بازار تهران از سال ۴۵ تا ۹۲، تاکید کرد: هنوز بازار تاریخی تهران که قدیمی‌ترین بافت تاریخی تهران را نیز در خود حفظ کرده، بار دیگر مشکلات و دغدغه‌های مربوط به سال ۴۹ در لایه‌های تاریخی آن به چشم می‌خورد.



با هجومی از درخواست‌های ساخت‌وساز در بازار تهران مواجهیم

تفاوت ۱۵ سال قبل بازار تهران به عنوان قدیمی ترین بافت و مکانی که می‌توان آن را هسته‌ی اولیه‌ تهران قدیم نامید، با این روزهایش قابل مقایسه نیستند، زمانی که تنها درخواست‌ها برای آن تعمیر یا بازسازی فضاها بود و امروز که اکثر درخواست‌ها تخریب و ساخت‌وساز است.



>     
21  
22  
23  
24  
25  
26  
27  
28  
29  
30  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5