اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
وعده دوم در بازار مصالح ساختمانی

دولت اخیرا با ابلاغ یک مصوبه دومین وعده خود به سازنده‌ها را برای حمایت از تامین مالی ساخت مسکن ارائه کرد.



اعلام زمان افتتاح متروی برج میلاد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، از افتتاح و بهره‌برداری از نخستین ایستگاه (برج میلاد) از ١٢ ایستگاه مترو طی ماه جاری خبر داد.



دمای قیمتی املاک کمتر از ۲۰ سال در تهران

مشاوران املاک در مناطق مصرفی پایتخت می‌گویند با توجه به ادامه افزایش قیمت ملک و عدم افزایش سقف وام خرید، آپارتمان‌های مسکونی میانسال شانس و تقاضای بیشتری برای معامله در بازار راکد کنونی دارند.



نوع مواجهه متقاضیان با فایل‌های ملکی

مشاوران املاک در مناطق مصرفی و نیمه‌جنوبی شهر تهران می‌گویند: با وجود کمیابی واحدهای مسکونی در گروه متراژی کمتر از ۱۰۰ مترمربع در بازار طی هفته‌های اخیر، متقاضیان همچنان بیشترین تقاضا را برای خرید این گروه متراژی دارند و تلاش دارند که این فایل‌ها را جست‌وجو و خریداری کنند.



فاصله قیمت قطعی با نرخ‌های پیشنهادی مسکن

آمارهای مربوط به نرخ‌های قطعی فروش مسکن در مناطق مختلف شهر تهران و مقایسه آن با قیمت‌های پیشنهادی نشان‌دهنده فاصله بین نرخ‌های قطعی و قیمت‌های پیشنهادی در معاملات خرید و فروش آپارتمان‌های عرضه‌شده به بازار ملک است.



کمیابی واحدهای کمتر از ۱۰ سال در بازار مسکن

حجم آپارتمان‌های با سن بنای کمتر از ۱۰ سال در بنگاه‌های پایتخت انگشت‌شمار شده است.



حداقل بودجه خرید مسکن در تهران

قیمت‌های پیشنهادی مربوط به فایل‌های عرضه شده به بازار معاملات مسکن شهر تهران هم‌اکنون یکی از مراجع قابل استناد برای تخمین حداقل بودجه خرید مسکن در پایتخت است.



سردرگمی در تعیین قیمت مسکن

خریداران وفروشنده‌های بازار مسکن با نوعی سردرگمی و ابهام از بابت اطلاع و تعیین قیمت خرید وفروش واحدهای مسکونی روبه‌رو شده‌اند.



آخرین وضعیت بازار اجاره مسکن در پایتخت

حجم عرضه آپارتمان‌های اجاری در بازار مسکن طی چند روز اخیر با کاهش روبه‌رو شده است.



سهم املاک کمتر از ۲۰ سال در بازار معاملات

مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران می‌گویند: آپارتمان‌های با عمربنای کمتر از ۲۰ سال، همچنان طرفداران بیشتری در میان خریداران دارند.



اولویت توسعه فضای سبز در مناطق محروم

شهردار تهران از اولویت توسعه فضای سبز در مناطق نیمه جنوبی شهر تهران خبر داد.



علت حذف اطلاعات ساختمان‌های ناایمن از سامانه شفافیت

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در مورد حذف اطلاعات ساختمان‌های ناایمن از سامانه شفافیت توضیحاتی ارائه کرد.



پول بافت فرسوده کجا منحرف شد؟

صفیه قلی‌زاده/ دبیر کمیته شهرسازی شورای شهر تهران موضوع نوسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد کلان‌شهر تهران که حدود ۳۲۶۸ هکتار از مساحت پایتخت را به خود اختصاص داده است، از دهه ۸۰ و بعد از حادثه مرگبار زلزله بم به دغدغه مدیران وقت کشور تبدیل شد.



وضعیت قیمتی املاک کمتر از ۱۰۰ متر

بررسی میدانی فایل‌های عرضه شده به بازار خرید و فروش مسکن نشان می‌دهد: همچنان حجم فایل‌های بزرگ متراژ (بیش از ۱۰۰ مترمربع) نسبت به فایل‌های کمتر از ۱۰۰ مترمربع به میزان قابل توجهی بیشتر است.



فهرست آپارتمان‌های زیرقیمت میانگین در تهران

میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در معاملات اخیر شهر تهران در ماه گذشته به حدود ۲۴ میلیون تومان رسید و به این ترتیب میانگین بهای یک واحد آپارتمان ۵۰ مترمربعی معامله‌شده در تهران در حال‌حاضر به‌طور متوسط ارزشی معادل یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.



شروع تخلیه حباب در بازار رهن و اجاره مسکن

همزمان با فرارسیدن مهر ماه از یک‌سو و با نزدیک شدن به پایان ایام محرم و صفر از سوی دیگر، حباب قیمت‌های پیشنهادی در بازار رهن و اجاره مسکن پایتخت به تدریج تخلیه شده و قیمت‌های پیشنهادی موجران صورت نزدیک‌تری به قیمت‌های مورد انتظار مستاجران پیدا کرده است.



خودتحریمی در بودجه شهرداری

مدیران شهرداری تهران در حالی بر وجود ظرفیت‌های گسترده در برخی مناطق ویژه تهران به جهت درآمدزایی برای تامین هزینه‌های اداره شهر به‌عنوان منابع درآمدی پایدار تاکید می‌کنند که به نظر می‌رسد هم‌اکنون نوعی خود‌تحریمی در بودجه شهری وجود دارد.



استارت شارژ شهری از ویلاها

«اخذ شارژ شهری از مالکان» به‌عنوان مدل رایج در کشورها برای تامین مالی شهرداری‌ها، سرانجام مورد توجه قانون‌گذار در کشورمان قرار گرفت. رئیس مجلس از طرح خود برای «اعمال مالیات بر مالکان ویلا در شهرهای شمالی» خبر داد.



اشکال باورنکردنی به قیمت مسکن

متولی بخش مسکن در توجیه «سانسور ۲ ماهه اطلاعات و آمارهای حیاتی بازار ملک» اعلام کرده است: «چون برای انتشار آمار مربوط به قیمت مسکن، اول باید قیمت‌های غیرطبیعی، شناسایی و حذف می‌شدند بنابراین ما ابتدا آمارهای خام را استخراج کردیم و بعد از آن قیمت‌های واقعی را مشخص کردیم. به‌زودی هم آمارهای ۲ ماه اخیر مربوط به معاملات مسکن را منتشر می‌کنیم.»



علت افزایش فایل‌های اجاری بزرگ‌متراژ

بررسی تازه‌ترین فایل‌های عرضه شده در بازار رهن و اجاره آپارتمان مسکونی حکایت از آن دارد که با پایان یافتن فصل تابستان، عرضه آپارتمان‌های کوچک‌متراژ در این بازار روز به روز کمتر می‌شود اما همچنان واحدهای مسکونی بزرگ‌متراژ اجاری زیادی وجود دارد که می‌تواند گزینه مطلوب جست و جوگران این گروه متراژی باشد.



>     
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
20  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5