اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
وام مسکن افزایش پیدا می‌کند؟

معاون اول رئیس‌جمهوری از تدوین بسته جدید تامین مالی بخش مسکن توسط بانک مرکزی و وزارت راه‌وشهرسازی در یک ماه پیش‌رو خبر داد که به نظر می‌رسد در این بسته، موضوع افزایش سقف وام ساخت مسکن عملیاتی خواهد شد.



بازار مسکن در مناطق ۹ و ۱۰ پایتخت

دو منطقه همجوار در محدوده مرکزی پایتخت به‌دلیل قیمت نسبتا مناسب آپارتمان مسکونی می‌تواند به‌عنوان یکی از کانون‌های مناسب جست‌و‌جوی آپارتمان مصرفی با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای متقاضیان خرید، معرفی شود.



وضعیت املاک جدید عرضه شده به بازار معاملات

بررسی میدانی فایل‌های عرضه شده به بازار برای خرید و فروش نشان می‌دهد: تعداد آپارتمان‌هایی که بسیار متفاوت از میانگین قیمت منطقه به بازار معرفی می‌شوند، کاهش پیدا کرده است.



قیمت پیشنهادی املاک پایتخت در اول پاییز

مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت عنوان می‌کنند: قیمت پیشنهادی املاک عرضه شده در اولین روز از فصل پاییز، نسبت به دو هفته قبل با افزایش چشمگیر مواجه نبوده است.



از بازار اجاره آپارتمان‌های نقلی چه خبر؟

در تازه‌ترین فایل‌های عرضه شده به بازار اجاره آپارتمان‌های نقلی، تعداد آپارتمان‌هایی که با دریافت ودیعه زیر ۱۰۰ میلیون تومان اما مطالبه اجاره میلیونی از سوی موجر عرضه شده‌اند، افزایش یافته است.



وام ودیعه مستاجران ۵ ساله شد

بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، زمان بازپرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن به ۵ سال افزایش یافت.



طرح عجیب برای شهرداری تهران

شهردار تهران از آغاز طرح جذب دستیاران در شهرداری تهران خبر داد و گفت: انتخاب دستیار از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون صورت می‌گیرد که کارکنان شهرداری و عموم شهروندان واجد شرایط می‌توانند در فضایی منصفانه به رقابتی سالم بپردازند.



مصوبات کمیسیون ماده پنج کجاست؟

بر اساس بند یک قانون تاسیس شورای‌عالی شهرسازی و معماری (۲۲/ ۱۲/ ۵۱) هماهنگ کردن کلیه سیاست‌های شهرسازی و معماری بر عهده این شورا قرار می‌گیرد و در مواد ۲ و ۳ به ترتیب شرح وظایف و اعضای این شورا (متشکل از وزرای مربوطه) مشخص شده است.



تیغ دولبه در بودجه پایتخت

پلان شهرداری برای «تهران در نیمسال دوم» چیست؟



قیمت مسکن در ۳ منطقه پرمعامله تهران

شرایط قیمتی در سه منطقه پرمعامله شهر تهران از فاصله قیمتی قابل‌توجه واحدهای مسکونی نوساز و آپارتمان‌های چند ساله خبر می‌دهد.



وضعیت عرضه مسکن در شمال و جنوب پایتخت

مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند: حجم فایل‌های عرضه شده به بنگاه‌های املاک برای فروش همچنان در وضعیت نامناسب قرار دارد.



تشویقی دوم برای عرضه زمین

دولت برای پایان دادن به ملک‌داری وزارتخانه‌ها و استفاده از اراضی مازاد تحت تملک دستگاه‌های دولتی در پیشبرد طرح اقدام ملی اقدام به تغییر قانون ساماندهی مسکن و الحاق یک مصوبه به آن کرد.



نشانه‌های بازگشت آرامش به بازار مسکن

اطلاعات برگرفته از سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور در نیمه اول شهریور ماه سال جاری حاکی از این است که پس از یک دوره التهاب در بازار مسکن، نشانه‌هایی از بازگشت آرامش به این بازار آشکار شده و حاکی از آن است که دوره تلاطم اخیر بازار مسکن رو به پایان است.



سیاسی‌کاری در بازار مسکن

دولت انگلیس با موج‌سواری سیاسی روی بحران قیمت مسکن، مجوز ساخت‌وساز کورکورانه برای گروهی از شرکت‌های ساختمانی صادر کرد.



صدور شناسنامه برای ۳هزار باغ خصوصی پایتخت

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از صدور شناسنامه برای ۳ هزار باغ خصوصی پایتخت خبرداد.



کلنگ‌زنی خانه‌های دولتی در تهران

مسوولان وزارت راه و شهرسازی از آغاز کلنگ‌زنی ۷ هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان تهران توسط رئیس‌جمهور خبر دادند.



فرمول ضد احتکار در بازار مسکن

بروز عارضه‌های بزرگ پدیده «احتکار مسکن» در تهران و البته سایر شهرهای بزرگ و کوچک، دولت را به فکر خارج کردن قانون قدیمی از بایگانی و اجرای آن واداشته و همزمان باعث شده است مجلس یک نسخه جدید (اصلاحی) برای همان قانون سال ۹۴ مرتبط با «خانه‌های خالی» طراحی کند.



متقاضیان مسکن منتظر اعلام قیمت

با گذشت پنج روز از شهریور برخلاف رویه همیشگی هنوز آمارهای رسمی از آخرین تحولات بازار مسکن در مرداد ماه از سوی دولت منتشر نشده است.



چهار کف قیمت در بازار مسکن

مراجعه مقدماتی خانه‌اولی‌ها و گروهی از تقاضای مصرفی به بازار مسکن طی روزهای اخیر تا حدودی (در مقایسه با هفته‌های قبل) افزایش پیدا کرده است؛ اما این افراد چون یک پیش‌زمینه ذهنی درباره قیمت‌ها دارند بدون تکمیل فرآیند جست‌وجو، بعضا ناامید می‌شوند.



بازار مسکن در سه منطقه قیمت‌مناسب جنوب پایتخت

مناطق ۹ تا ۱۱ شهر تهران با توجه به قیمت نسبتا مناسب مسکن و در عین حال حجم عرضه قابل قبول آپارتمان‌های نقلی در گروه‌های سنی مختلف را می‌توان به‌عنوان نواحی مناسب جست‌وجوی خانه اولی‌ها در بازار کنونی معرفی کرد.



>     
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
20  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5