اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
فرمول کمکی برای خانه‌دار شدن وام‌دارها

افزایش تدریجی حضور خانه اولی‌های وام‌دار در بازار مسکن به دنبال انتشار خبر افزایش سن بنای مجاز در معاملات مسکن برای دارندگان وام خانه اولی‌ها از ۱۵ به ۲۰ سال، رخداد حتمی بازار مسکن در هفته‌های پیش رو است؛ با این حال واقعیت این است که حل مشکل شرط سنی بنا براین این گروه از متقاضیان مسکن وام‌دار کافی نبوده و خرید خانه‌های قدیمی‌تر نمی‌تواند تمام فاصله بودجه آنها با سطوح فعلی قیمت مسکن را پر کند.



برنامه مجلس برای اصلاح مالیات ملک

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم از رفع ابهامات وارد‌شده از سوی شورای نگهبان به طرح مجلس درخصوص اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم خبر داد.



اثر احتمالی بورس قرمزپوش بر بازار اجاره مسکن

با وجود اینکه بازار سرمایه در روزهای اخیر، با افت تاریخی شاخص مواجه شده است، اما در عین حال هنوز تمایل موجران به دریافت ودیعه بیشتر در ازای اجاره ماهانه کمتر پا بر جاست و تغییری در قیمت‌های پیشنهادی فایل‌های اجاری از سوی آنها صورت نگرفته است.



مسکن ملی بدون خریدار؟

۹۵ درصد از ثبت‌نام‌کننده‌ها در «مسکن ملی» نقش تماشاچی را دارند



سه دلیل ارجاع مالیات بر خانه‌ خالی

مصوبه مجلس درخصوص اصلاح ماده قانونی مربوط به دریافت مالیات از خانه‌های خالی که حدود دو هفته قبل از سوی نمایندگان به تصویب رسید، پس از بررسی شورای نگهبان به مجلس بازگردانده شد.



قطب‌نمای بورسی بازار مسکن

ردیابی خریداران مسکن در معاملات هفته‌های اخیر از فعال‌تر شدن تقاضای سرمایه‌ای ملک حکایت دارد. این گروه هم‌اکنون نیمه ‌جنوبی پایتخت را برای خرید آپارتمان انتخاب کرده است.



دو علت رونق در بازار اجاره آپارتمان‌های نقلی

بازار رهن و اجاره آپارتمان‌های نقلی امسال هم مانند سال گذشته به دو علت رونق بیشتری نسبت به سایر بخش‌های بازار اجاره‌بها دارد.



شکل خرید و فروش ملک در مناطق مصرفی

مشاوران املاک در مناطق مصرفی شهر تهران عنوان می‌کنند: بخش عمده خریداران فعلی در بازار معاملات ملکی پایتخت، گروهی از متقاضیان هستند که با تغییر وضعیت بودجه‌ای خود، قصد دارند آپارتمان خود را تبدیل به احسن کنند.



جدیدترین قیمت‌ها در بازار مسکن

مشاوران املاک در مناطق مصرفی پایتخت عنوان می‌کنند بخش عمده معاملات مسکن طی یک ماه اخیر در محدوده کمتر از میانگین قیمت در هر مترمربع شهر تهران منعقد شده‌اند.



رایزنی برای تمدید زمان انتشار اوراق مشارکت مترو و اتوبوس

رئیس شورای شهر تهران از احتمال تمدید مهلت دو هفته‌ای صدور اوراق مشارکت مترو و اتوبوس خبر داد.



کاربری اضطراری «تازه‌ساز»ها

جزئیات سه مدل خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی برای پروژه‌های مسکونی



هفت طبقه وام برای اجاره‌نشین‌ها

مدل پرداخت وام اجاره مسکن این هفته تصویب می‌شود .



قیمت به اجاره در قله تاریخی

جهش قیمت مسکن در مراکز استان‌ها - تحت‌تاثیر تقاضای سرمایه‌ای - باعث شد نسبت «قیمت به اجاره» به بالاترین سطح طی سال‌های اخیر صعود کند.



تنوع عرضه در بازار اجاره لوکس‌متراژها

متقاضیان اجاره آپارتمان‌های لوکس‌متراژ در مناطق شمالی شهر طی هفته‌های اخیر با تنوع عرضه روبه‌رو شده‌اند.



قیمت مسکن در محلات ارزان تهران

بازار معاملات خرید وفروش مسکن در ارزان‌ترین مناطق و محلات شهر تهران این روزها با کمبود فایل فروش مواجه شده‌ و تنها تعداد محدودی فایل فروش مسکن در این مناطق در سامانه‌های مجازی فروش آپارتمان قابل جست‌وجو است.



وضعیت بازار مسکن در شرق تهران

روند افزایش قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه چهار واقع در شرق پایتخت به‌عنوان یکی از مناطق کانونی پاسخ به تقاضای مصرفی مسکن در چند روز اخیر متوقف شده است.



عرضه «رهن کامل» در بازار اجاره نقلی‌ها

تعداد آپارتمان‌های نقلی که اجاره‌بهای پیشنهادی آنها از سوی موجر به‌صورت «رهن کامل» اعلام شده است، روز‌به‌روز افزایش می‌یابد.



هشدار قیمتی به خریداران آپارتمان‌های نوساز

ادامه روند افزایش نرخ ارز در بازار سبب شده فروشنده‌های آپارتمان‌های نوساز نیز قیمت‌های اعلامی خود را به اصطلاح واسطه‌ها، «لحظه‌ای» تغییر دهند و در یک هفته ممکن است چند نوبت قیمت پیشنهادی فروش یک واحد توسط سازنده تغییر کند. این بی‌ثباتی در اعلام قیمت‌های پیشنهادی هشداری برای متقاضیان خرید آپارتمان نوساز در پی دارد.



انتظار سازنده‌ها برای تغییر وضعیت

مالکان زمین در پناهگاه؛ سازنده‌ها منتظر تغییر اوضاع



انتشار اطلاعات ساختمان‌های نا ایمن تهران

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران اعلام کرد: اطلاعات ۳۳ هزار ساختمان ناایمن تهران تا پایان تابستان منتشر خواهد شد.



>     
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
20  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5